Heb m ook weer gehaald, 7 dagen op rij
Vandaag ging ik naar huis lopen (want dan moet ik morgen ook heen lopen en begin ik meteen met 5000 stappen, anders haal ik het niet, vrijdag is borreldag ), maar ben zodra ik mn doel had in de bus gestapt haha, het was zo warm en ik had geen zin meer
Vandaag voor het eerst niet gelukt om de 10.000 te halen. Voelt toch een beetje als falen.
Vandaag een dag thuis, hoop dat ik het ga halen.
Ik heb het gisteren ook gehaald! En nu 3 dagen festival dus dat moet goedkomen. Nu al op 7k😎
Vandaag denk ik dat het lastig gaat worden, want het blijft de hele middag regenen
Misschien is het vanavond weer droog, dus dan kan ik dan altijd gaan.
Ik heb het gisteren niet gehaald en dat vind ik zo jammer!!!
Maar hing 2 uur aan de telefoon met onze internetprovider en daardoor was ik pas om 22.30 klaar met het voorbereiden van mijn werkgroep. En toen wilde ik heel graag slapen. Dus ik heb slechts 8500 stappen gezet gisteren. Ga proberen het dit weekend te compenseren!
Ik mag er wel wat harder aan gaan trekken…
Vandaag zit ik weer de hele dag binnen dus straks nog maar even een blokje om.
Ahh ik zit nog maar op 3300 vandaag… Vanavond maar even wandelen om een ijsje te scoren, of zal ik gaan shoppen? Het is wel koopavond. Ohh dit haalt het slechtste in me naar boven.
Heb het weer gehaald. Het werd droog, dus ben gaan wandelen! Zit nu op de 9300
Zit op 5.2 nu, zit op kantoor. Hoop dat ik rond 8000 eindig, dan kan ik thuis wel eventjes heen en weer wandelen
Tijdens het shoppen stappen maken is soms leuker dan een gewone wandeling.
Ik weet nooit zo goed waar ik heen moet wandelen. Het duurt best even voordat ik ergens heen ben gelopen waar het leuk wandelen is, zoals een park of een natuurgebied. De supermarkt is te dichtbij. Ik ga nu maar ergens heen fietsen om daar te wandelen. Als ik ga verhuizen dan komt ‘een leuk wandelgebied in de buurt’ zeker op mijn prioriteitenlijst voor mijn nieuwe huis, haha.
Gisteren 7500 gehaald maar vandaag >16000 dus dat is prima!
Gelukkig had ik mn doel al voor het avondeten gehaald want ik ben pas net weer onderweg haha. Wel vast 2000+ stappen voor morgen binnengehaald
We zouden eigenlijk een dansje in de kroeg gaan doen dus ik dacht dat ik het makkelijk ging halen. Uiteindelijk bleven we thuis hangen en heb ik om 23:30 de laatste 1000 stappen gehaald door gekke dansjes te doen en rondjes te lopen in de huiskamer terwijl de rest zat te chillen.
Ik heb mijn doel maar ietsje aangepast, het was toch een beetje te hoog gegrepen om van gemiddeld 2.000 naar 10.000 te gaan.
Da’s wel een heel grote stap inderdaad Hoeveel ga je nu doen?
Ik ben wezen dansen vannacht en daardoor al bijna op mijn stappendoel voor vandaag! Leuk wakker worden hoor.
Mijn gemiddelde is ook niet zo hoog en vind elke dag 10.000 ook erg veel. Ik probeer daarom nu op kantoordagen 7000 aan te houden en dan 10000 in het weekend.
Ik ben zo brak, hoe ga ik ooit 10.000 stappen halen
Weer gehaald