@VivaGlam Mag ik op de spreadsheet? Ik had net al mijn data ingevuld en toen kwam ik er achter dat ik moest inloggen
ik denk dat je enkel aan google docs kan werken als je zelf een account hebt? Ik heb geen idee eigenlijk omdat ik toch altijd ingelogd ben…
Het is al gelukt! Ik dacht even dat ik moest inloggen met een FF-account o.i.d.
Ik moet nog 400 stappen om aan de 10K te komen vandaag en ik zit nu lekker thuis en ga ook mooi de deur niet meer uit, maar met een beetje rondlopen in huis kom ik er wel aan
Pff moet nog 3700 stappen maar ben zo moe
Ben ook hele dagen vrij waar ik vrijwel niks in doe, dus dan moet ik super vaak ‘s avonds een enorme wandeling maken
Ok ik ga nu dan mag ik daarna lekker luieren
Dit wordt niks vandaag. Zit rond 7500 nu maar mijn benen hebben nergens kracht meer voor.
Ik doe niet met déze chalenge mee, maar op de Apple watch kun je je doel halen dmv kalorieen.
En ik heb mijn doel dus met én fietsen en wandelen. Vind ik ook een fijne methode.
Maar iedereen super bezig! Nét dat beetje extra doen. ️
Ik heb het te druk om het te halen . Zit elke dag zo’n 10u in de bieb. Loop in mijn pauzes wel vaak een stukje, maar haal daar zeker geen 10.000 mee. Hoop dat eind juni beter gaat!
Ok nog 250 te gaan. Ik ben toch nog even naar de supermarkt gelopen.
Ahhh ik moet er nog 2.500 voor de 10.000 en het is net begonnen met regenen. Ik ben wel speciaal naar de winkel gelopen om ijs te halen #fitgirl. Morgen voor 12.500 dan maar.
Regen?
Groetjes vanuit limboland
Het kostte wat moeite maar ik heb mijn doel weer gehaald vandaag! Dit topic werkt echt motiverend, zo fijn Twijfel al een tijdje over een fitbit en als ik deze challenge volhoud mag ik er eentje kopen van mezelf, dus nog extra motivatie.
Zit op de 11000 vandaag! Heb niet veel gedaan overdag, maar lekker gewandeld met mijn moeder 's avonds.
Yeah weer gehaald! Wel met wat meer moeite dit keer, maar rondjes lopen in huis doet wonderen
Dacht dat ik hem vandaag ook niet ging halen, had rond half 10 nog maar 6500 stappen gezet maar mijn moeder wilde graag nog een stukje wandelen dus alsnog 9600/8000
Ik vind deze challenge ook wel erg goed voor het huishouden moet ik zeggen. Als ik dan toch moet lopen om extra stappen te zetten, loop ik het liefst met een doel. Dus even iets opruimen of meteen maar even stofzuigen. Moet niet gekker worden
Wat een goed idee!