Haha eerste 45 minuten overleefd en nog niet eens 10.000 gehaald?? Zit nog ‘maar’ op 8350.
Is 10.000 toch meer dan ik dacht
download een podcast dan gaat het snel voorbij!
edit: als ik een uur ga wandelen zit ik rond de 7000 stappen
Oh goeie! Ga ik op terugweg doen! Thanks voor de tip.
Respect voor jullie allemaal. Ik heb net de 5000 gehaald… die verdomde kantoorbanen ook.
eindstand van de dag; ik ben vandaag amper aan de helft gekomen, alsnog beter dan de 2000 die ik hiervoor gemiddeld zette
morgen moet ik het even bekijken aangezien ik naar het gemeentehuis ga fietsen voor bloemenzaden en dus al veel beweging ga hebben.
@GoodVibes @Fibonacci @Nostradamus @Flamoes @Dubbelepunt @Ishq @trompeloeil @August @Bertha
Ik zie dat jullie nog één tab of nog niets hebben ingevuld, even een herinnering
Yes heb nog geen tijd gehad! Ik vul hem denk ik steeds aan het eind van de week in voor alle dagen van die week.
Ja ik zag hem net toevallig. Helemaal over het hoofd gezien. Ga ik nog doen:)
Poeh vandaag was een opgave, maar net nog een rondje gelopen en toch gehaald.
M’n doel is 5000 per dag. Ik ga op de fiets naar m’n werk en heb een zittend beroep. Sinds ongeveer 2 weken loop ik een stuk meer en heb ik op 4 dagen na elke dag min. 8000 behaald.
Ik doe dus onbewust mee; als mn vriend hier is loop ik veel meer want hij heeft geen fiets. Maar ja, nu wil ik ook niet m’n ‘strike breken’ haha.
Heb ‘s avonds wel echt moë benen en voeten, voel ze ook wel…
Ik faal maar heb echt een rot week met duizend pijntjes dus vind het ook wel goed om waar het kan rustig aan te doen
Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren inderdaad!
dit topic werkt zo motiverend!
gister 20.000 gehaald, wel tijdens een citytrip dus dan haal je dat wat makkelijker en ik heb alles er al weer aan zitten vreten
Even met de neus op de feiten gedrukt worden omdat ik nog maar twee X’jes had ingevuld, haha. Ik heb de overige dagen niet gehaald No harm done, elke dag is een nieuwe kans!
Werkontwijkend gedrag, als je je stappenaantal invult kleurt ie nu groen als je je doel hebt gehaald
Dat merk ik ook! Dat het motiveert. Het gaat bij mij niet elke dag met gemak maar het is een hele goede stok achter de deur!
Ohhh, vandaag word moeilijk. Ik kon niet gaan wandelen tijdens de lunch en eigenlijk heb ik niet veel zin om vanavond iets te doen; het is echt benauwd hier Hopelijk vind ik vanavond iets van motivatie.