In juni elke dag je stappendoel halen

Met pijn en moeite maar gehaald!
Morgen een vrije dag dus dat wordt meer een uitdaging vrees ik.

4 likes

Goed bezig allemaal!! :biggrin:
Ik loop nog naar huis vanaf yoga maar ben al voorbij de 9000 dus komt goed

Edit woehoe

6 likes

Yes, weer gehaald!

5 likes

Shit man ik moet nog 4500 stappen.
Heb t tot nu elke dag gehaald en dat wil ik graag zo houden, maar ik heb ook echt geen zin meer om te wandelen

Zit na de wandeling op de 21k stappen :slight_smile:

5 likes

Late to the party maar ik doe ook mee met deze challenge! Tot nu toe nog elke dag van juni gehaald. Het is wel goed weer voor een wandelingetje dus ik hoop dat nog even doorzet. &Er is een bos vlak bij mijn werk!

4 likes

Beter laat dan nooit, ik doe ook mee! Na de hele dag tegen mensen te hebben gezegd hoeveel je wel niet stil zit op een dag op kantoor en hoe heerlijk weer het nu is om buiten te zijn moet ik er toch zelf ook maar aan geloven.
Net heerlijk even gewandeld en een podcast geluisterd, helemaal zen nu:relaxed:

4 likes

Deze challenge is wel goed voor mijn huishouden. Ik heb gestofzuigd, de was opgehangen en weer opgeruimd in mijn kast. Alleen maar om aan genoeg stappen te komen vandaag. Ik heb er 10010. En nu zet ik geen stap meer! :grin:

5 likes

Toevallig zijn wij op werk ook met zā€™n allen begonnen met bijhouden van aantal stappen. Het is alleen erg triest dat we met zā€™n alleen nog geen eens 5k stappen per dag pp halen.

1 like

Neee! Net mijn fitbit thuis aan de lader laten zitten. Zit nu al in de trein naar werk.

Dan maar met mijn telefoon meten maar daar zat vergeleken met de fitbit gister zoā€™n 700 stappen verschil tussen.

Ik heb mā€™n stappendoel (10K) nog maar 2 dagen gehaald, maar zat vorige maanden op een gemiddelde van 6/7K per dag, en nu heb ik al elke dag meer dan 8.000 stappen gezet. Dus toch best goed! En ik blijf gewoon de 10K als doel houden want dat is zeker wel haalbaar, moet ik alleen wat vaker nog een wandelingetje gaan maken. Vind het wel een fijne uitdaging tot hiertoe, en fijn om de ervaringen van anderen te kunnen lezen :slight_smile:

Vanavond hoop ik nog een wandeling op de polder te gaan maken, dus zou vandaag wel aan mijn stappendoel moeten komen!

2 likes

ik sla vandaag even over. te chagrijnig en pijn in mijn rug :frowning_face:

Is het nog gelukt? :blush:

Nee echt stom, uiteindelijk 7200 stappen gehaald :frown:
Om dat te compenseren wil ik vandaag 13.000 stappen halen! Ga zo al een wandelingetje maken

1 like

Ik had vandaag examen dus gisteren heb ik echt heel weinig stappen gezet. Vandaag ziet er alweer beter uit!

ik ga er vandaag echt niet aan geraken, had deze ochtend geen zin om uit bed te komen en nu is het veel te warm om te gaan wandelen. En deze avond is het bloeddonatie dus dan komt het er ook niet vanā€¦

Ik ga het ook niet halen. Veel te warm en als het vanavond is afgekoeld slaap ik waarschijnlijk al.

Ik heb er ook moeite mee. Ik heb daarom besloten naar een vriendin te lopen ipv te fietsen. 45 min heen en 45 min terug. Wish me luckšŸ˜‚

3 likes

Mooi voornemen! Succes:)

1 like

Haha dit is ook mijn plan voor vanavond. Ik vond 25 minuten lopen al ver :laugh:

1 like