In juni elke dag je stappendoel halen

Met wat moeite heb ik het gehaald💪🏽

1 like

Bol.com heeft wel leuke bandjes en levert snel

1 like

Gisteren helaas mijn doel niet bereikt, maar dat heb ik vandaag een beetje goed gemaakt. Oh en ik kwam deze schattige schaapjes tegen :heart_eyes:

8 likes

Ik heb dus al veel meer stappen dan op mijn normale naar school gaan routine, omdat de bus onverwachts niet meer door kon rijden en ik dus heel hard naar het dichtbijzijnde station moest lopen. Normaal zit ik amper op de 1000 stappen, nu op de 2400. Zelfs de bussen willen dat ik mijn doel haal vandaag.

2 likes

Ik zit op kantoor tot half 6 dus dat wordt een struggle om die 10k aan te tikken, zit nu op 2.5k. Wel een excuus om lekker vaak koffie te halen.

Haha ja. Heel herkenbaar.

Haha jup dan telt het niet!!

dit was mijn ochtendwandeling, hopelijk is het deze avond wat mooier van weer

1 like

Dit is een veel voorkomend probleem bij fitbit! Ik heb het al twee keer gehad en ik kreeg zonder problemen een nieuwe. Ze hoeven ook geen bewijs ofzo want dit is een bekend iets! Lekker klagen dus bij klantenservice en je krijgt snel een nieuwe!

Oh echt? Bij de klantenservice van fitbit zelf? Dan ga ik vanavond meteen een mailtje schrijven.

Ja heb volgens mij keertje via chatfunctie bij fitbit zelf gedaan en ook een keertje via bol.com. Kreeg beide keren een nieuwe.

Nou, ik heb mijn doel bereikt, en het was een redelijk normale dag qua lopen. Zit nu op de 9730 stappen! En ik heb vanavond ook nog 1 van de drie keren per week dat ik met mijn moeder wandel, dus het wordt een goede stappendag.

Neem nu altijd de trap. Net de trap naar de 6e verdieping genomen :expressionless:

2 likes

Stappendoel vandaag :white_check_mark:

Weer gehaald! Misschien ga ik vanavond nog hardlopen, dus ik ben benieuwd of het er nog veel meer worden

1 like

Nou ik zit pas op 4000 en heb vanavond ook 2 uur yoga dus even zien hoe ik die stappen ga halen hmmm

Ik zit op 8182. Nog ff rondje lopen zo. Naar de ap. Voor iets lekkers :roll_eyes:

4 likes

Ik heb het ook gehaald vandaag! Vind dat op mijn vrije dag toch wel lastig, heb ook geen leuk park in de buurt of iets waar ik dan kan gaan wandelen.

3 likes

Yesss gehaald! :balloon:

4 likes

11596!

6 likes