Ben helaas op dit moment werkloos en ik woon bij een recreatiegebied, dus ik kan lekker veel wandelen
Ik ben thuis gebleven want moest met mijn kat naar de dierenarts opeens. Dus nu heb ik nog maar 900 stappenā¦ Straks maar even hardlopen en misschien vanavond weer wandelen met mijn vriend.
Ben blij dat ik normaal niet thuis werk, je moet er echt veel extra moeite voor doen om aan je stappen te komen.
Wel chill dat lopen op de loopband tijdens het sporten natuurlijk ook gewoon telt! Nog maar 500 stappen voor mān doel
Yeah ik heb mijn doel weer voor vandaag! Misschien dat ik mijn doel aanpas, want ik heb er vandaag eigenlijk geen extra moeite voor gedaan. Valt mij alles mee. Goed bezig iedereen!
Jaa jeej ik heb het ook weer binnen!
Zit op de 10,000 stappen! Morgen wordt het wel lastig, want ik heb grootste gedeelte van de dag school, maar ik ga waarschijnlijk 's avonds met mijn moeder wandelen.
nog 2000 pffff, moet ik weer opstaan en de deur uit met mn luie reet
wat is iedereen goed bezig! voel me trots
Hmmm door werkdagen heb ik het op 1, 2 en 3 juni al niet gehaald, en ik heb mān doel al bijgesteld naar 8000 omdat ik zwanger ben en een beetje uit moet kijken met mijn bekken. Vandaag ga ik die wel halen! Maar voelt dan toch stom dat je al zoān slechte start hebt, haha. Daarnaast doe ik 't met mijn telefoon en dat werkt alleen echt goed als ik 'm in mijn zak heb.
Zaterdag door een verjaardag geen fitbit om gehad, wel 11.470 stappen gezet. Balen
Gisteren ook maar 6k, zit nu op 7k. Ga niet zo lekker, dus ga mezelf maar dwingen tot het maken van een wandeling zometeen.
Wat doen jullie met ālozeā stappen? Dus stappen die je eigenlijk niet hebt gezet maar die je fitbit wel telt. In mijn geval gaat het vaak om fietsen maar ook bijvoorbeeld me opmaken telt ie soms als stappen, de was opvouwen etc haha. Trek je dan een klein percentage van je stappen af of neem je dat gewoon voor lief?
Ik trek er meestal 500 stappen van af, voor de loze stappen!
Shit vandaag ga ik het niet halen . Morgen maar wat vaker naar de koffieautomaat en mijn auto wat verder parkeren.
Ja vandaag gehaald!
Ik tel fietsen gewoon mee. Als ik zou sporten, telt hij dat immers ook mee. Sowieso telt hij maar heel weinig van het fietsen. Ik was laatst naar mijn werk gefietst (9km) en dat waren maar 1500 stappen ofzo.
Oh, en over die loze stappen: mijn fitbit telt ook best vaak stappen niet mee. Zo liep ik laatst met mijn fiets in mijn hand, waardoor die best steady was ofzo. Had hij superveel stappen niet meegeteld. En dat heb ik best vaak als ik bijvoorbeeld een tas draag ofzo.
Ik zit nu pas op 7200, maar ben aan het studeren en wil over een uurtje gaan slapen. Echt gaan wandelen wil ik dus niet meer. Shit. Ik wil het zo graag halen
Yay weer boven de 20k! Morgen zal een stuk moeilijker worden, ik heb een drukke dag op het werk dus kan weinig tussendoor rondlopen en 's avonds zal ik pas laat thuis zijn.
Nog even kijken hoe ik dat oplosā¦
Weer gehaald! Net nog een uurtje gelopen met mijn vriend en als beloning lekker biertje op terras gedronken!
Nee mān bandje van de Fitbit breekt net af . En wachten op een bandje van Ali duurt lang. Iemand tips waar ik snel een leuk bandje kan vinden?