Impopulaire meningen #4

Continuing the discussion from Impopulaire meningen #3 (Deel 1) - #5403 door Silica.

Previous discussions:

2 likes

Een beetje hetzelfde als p*rneau @Silica Het ziet er goed uit voor de camera maar niet echt iets wat in het echte leven ook iets voor je doet

Vind het wel echt een eye opener imdat ik er nooit zo over nagedacht had. Die foto laat precies zien hoe de bh eruit zien maar soms wil je gewoon een bh die alles op zijn plaats houd

1 like

Even kijken of het zo lukt om te reageren maar ik snap wat je bedoelt. Echter zie ik ook goed dat dit plaatje inderdaad niet klopt en dat de borst helemaal niet goed in de cup past en er overheen gaat. Zelf draag ik geen bh’s die te klein zijn.

1 like

Ik vind Romy Boomsma leuk.
Althans geen idee hoe haar persoonlijkheid is dus misschien is het een kutwijf maar ik vind het leuk om haar te volgen op insta. Ik hou van haar inrichting, tuin, boerderij leven, kleding en sieraden / samenwerkingen met Anna+Nina. Ik weet dat ze ooit onder vuur lag vanwege pro-borstvoeding dingen maar ik volg haar nu bijna 2 jaar ofzo en nog nooit wat van gemerkt?

12 likes

Ik vind haar heel leuk ik heb vaak het idee dat mensen ergens jaloers op haar zijn. Ze lijkt mij echt een hele leuke moeder en ik zou eigenlijk wel haar leven willen

3 likes

Wow wat een confession zeg.
Ik ben gewoon even stil hiervan.

Nee grapje ik kijk af en toe op haar insta en dan ben ik zo groen van jaloezie dat ik ff dingen moet gaan kopen ofzo.
Haar hele :sparkles: aesthetic :sparkles: vind ik echt heel mooi inclusief huis en dieren. Alhoewel ik echt niet al die dieren wil want het is taffesveel werk.
En ze is ook nog eens heel knap.

Een vriendin van mij was laatst eten en die heeft echt 5x keer gezegd “oh ja Romy boomsma heeft” :joy::joy::joy::joy: maar zij heeft ook dezelfde boerderij, aesthetic en dieren en ik lach haar de hele tijd uit (bij alles “heeft romy zeker ook”).

Tldr ik ben stikjaloers op Romy boomsma (hahahaha ja precies dat @11PM

Ik vind juniper ook echt zo’n leuke naam. Zou er bijna nog een kind voor willen.

10 likes

:joy: ja ik vind al die namen leuk, zelfs van de dieren whaha.

Heb er trouwens ook echt respect voor hoe consistent zij is in wat ze wel en niet deelt. De kinderen niet herkenbaar in beeld, niets over familie of haar relatie met Arie, geen zwaarbeladen onderwerpen en dus toch leuk om te volgen (vind ik dan). Oh ja en geen #spon op Anna en Nina en Artipoppe na. Ook heerlijk (ongeacht wat je vind van die merken).

3 likes

Ik vind Stranger Things denk ik nog steeds de leukste eigen productie van Netflix en vind het vet jammer dat het volgende deel pas in 2022 uitkomt. Had er echt naar uitgekeken om dat weer in de herfst of rond halloween te kijken.

12 likes

Die kinderen zijn nu al 40.

9 likes

Ik heb altijd het idee dat het eerder een impopulaire mening is om Stranger Things niet leuk te vinden.

4 likes

Volgens mij vonden veel mensen seizoen 1 leuk maar werd men steeds negatiever over de seizoenen die daarna kwamen.

2 likes

Ohh echt? Ja ik kwam dus al niet door seizoen 1 heen dus ik snap de hype vanaf het begin niet :joy:

10 likes

Ja zo jammer… Die kleintjes maakte het juist zo leuk. Love Dustin :orange_heart:

6 likes

Ik kocht humble en crumble cookies want dat zie ik overal en iedereen is lyrisch. Het valt tegen en is niks speciaals :unamused:

6 likes

Ik vond het echt een hap meel

2 likes

Hahahaha accurate beschrijving

2 likes

Dit is het precies. Zo vreselijk droog en kruimelig en de smaak van het koekjesdeeg zelf was gewoon niet goed. Ja, dan heb je wel een liter vulling per koekje nodig om het eetbaar te maken. Ik heb er nog een paar in de vriezer liggen en gewoon zo geen zin om ze op te eten, terwijl ik koekjes normaal niet kan weerstaan.

2 likes

Ik heb enorme craving naar zoet, kom ze wel halen.

3 likes

Ik vind huizen in een kerk nooit indrukwekkend ofzo.
Vaak als daar sprake van is dan hoor je alweer dingen als wauuw wat gaaf mooi leuk droomhuis.

Maar dan denk ik ja het is een mooi gebouw omdat het in den beginne een kerk is die van zichzelf indrukwekkend is, niet omdat je er een huis van hebt geprobeerd te maken.

13 likes

Ik kan altijd alleen maar denken aan de torenhoge energierekening en hoe hol het waarschijnlijk klinkt. En daarna denk ik dat ik echt oud ben geworden, dat ik daar als eerste aan denk :laughing:.

12 likes