Impopulaire meningen #3

En het stinkt.

9 likes

En je hebt nog 3 dagen glitters in je snot.

2 likes

Ik heb Hamilton na een kwartier kijken weer afgezet.

Kan me trouwens wel voorstellen dat het heel anders is om de musical live te zien dan op tv maar kon er nu dus helemaal niks mee.

3 likes

Ik heb hem in Londen gezien en irl was het inderdaad wel tof maar ook toch cringe. Het geheel heeft wel een ‘geschiedenis docent gebruikt rap om geschiedenis cool te maken voor kids’ vibe. Zou het ook niet op beeld kijken nee.

2 likes

We hadden vorig jaar naar tickets gekeken in nyc maar die waren gewoon $200 per persoon, dus achteraf gezien ben ik toch wel blij dat we het geld niet daaraan hebben uitgegeven :sweat_smile:

1 like

Ik heb niet zo veel met muziek en kan stilte eigenlijk veel meer waarderen. Mijn vriend is helemaal gek van muziek dus als hij heel enthousiast aan het vertellen is knik ik maar een beetje zodat het lijkt of ik het met hem eens ben.

4 likes

Ik wist dat ik ongesteld moest worden en keek uit naar chocola eten in bad en zwelgen van zelfmedelijden met een kruik en ibuprofen, maar ik heb nergens last van?

Ok ik weet dat ik geluk heb hiermee maar ik weet nu niet wat ik vanavond ga doen

Gewoon hetzelfde maar dan zonder ibu

1 like

Ja is toch wel anders maar misschien de komende dagen nog (hoop/vrees)

1 like

Ik vind echt dat Maxima slecht Nederlands praat

4 likes

Beter dan menig Nederlander die hier geboren is.

20 likes

Ben @California niet, maar het is vooral de zinsopbouw toch. Heb het idee dat ze een brede woordenschat heeft en ook wel net/formeel Nederlands spreekt maar ja als je op een latere leeftijd een vreemde taal leert dan lukt het meestal niet om te spreken als een native speaker

2 likes

ja en accent denk ik. Heb altijd zo’n idee van ‘hadden ze dat er niet uit kunnen krijgen bij de nonnen in Vught’ maar misschien is dat ook naïef van me, zal vast vet moeilijk zijn om op latere leeftijd een tweede taal vloeiend te leren spreken

1 like

Ja dan zit je net gezellig te kletsen en dan zegt die ander: oh wacht ik zet nog even muziek aan!

Arghh ik kan helemaal niet luisteren en praten tegelijk

1 like

Ik denk dat MĂĄxima ook heel veel Engels praat voor haar werk (de VN microleningen dingen en de staatsbezoeken) en met de kinderen veel Spaans. Denk dat het constante switchen ook niet bevordelijk is voor je uitspraak en level van vloeiendheid.

11 likes

Ik vind uitdrogende alcohol in gezichtscrèmes/zonnebrand echt fijn. Ik heb het jarenlang vermeden, maar op mijn vette huid smeren formulaties met alcohol zoooveel fijner uit, en ik heb echt 0 last van irritatie!

3 likes

Ik heb mijn frisdrank veel liever op kamertemperatuur dan ijskoud

15 likes

Gisteren liep ik met een vriendin door de stad en ik liep heel dicht tegen de winkels aan (het was toch al avond, dus het is niet zo dat ik opbotste tegen mensen die de winkels uitkwamen). Toen zei ze meerdere keren: ‘wow jij loopt echt tegen de winkels aan’. Ja, dat is dus omdat ik anders geen afstand kan houden aangezien zij mij ook niet de ruimte geeft :cold_face:

5 likes

Ik ook! Ik vraag ook altijd als het kan of ze ijsklontjes weg willen laten.

Ik vind een mondkapje in het ov eigenlijk helemaal niet zo erg en zelfs best chill. Het voelt lekker anoniem.

32 likes