Impopulaire meningen #3

Ik vind verhuisvlogs/video’s stom.

9 likes

Ik vind ze alleen leuk van vloggers die niet bekend/rijk/doodgespond zijn/worden

1 like

Ik vind magnums best saai. Chocola er om is lekker maar dan heb je zo’n dikke stick met simpel ijs (niet vies maar gewoon niet speciaal). Idk ben denk ik meer van het schepijs(zo heet het toch)

16 likes

Ik vind die chocola juist lekker, de binnenkant eet ik meestal niet op. Die potten van magnum vind ik ook wel overheerlijk

2 likes

Ik vind de normale ook saai, maar de double raspberry omg zo lekker. Twee lagen chocola en daaronder frambozenijs.

1 like

Oo dat klinkt wel goed ja

Ik ben echt Kanye-moe. Vind hem echt een grote kneus en alles behalve getalenteerd.

19 likes

:boom::boom::boom:

1 like

Zooo ik ook! En ook het ellenlange discussiëren op het forum of een vloer mooi is of de meubels of de keuken. En het gaat altijd zo lang door. Er is weinig op de wereld wat ik minder interessant vind.

2 likes

Ik ook!!! Ik vind verhuizen mega stressvol en vervelend, waarom zou ik vrijwillig gaan kijken hoe iemand anders het doet? En half FF verandert dan ineens in VT Wonen met meningen over vloeren :cry: Vind het echt zo’n thema voor burgerlijke 50ers ipv jonge hippe vloggers.

12 likes

Oh precies die stress ja. Haat aan verhuizen, vind het zelf al erg genoeg. Hoef het niet van anderen te zien.

1 like

Ik vind een minibar overbodig. Zit nu in een hotel met eentje die rare koelkastgeluiden maakt.

2 likes

Jaa duurde twee nachten voordat ik hieraan heb gedacht. :expressionless: Het is ook helemaal leeg want ze doen geen minibar ivm met Corona.

1 like

Welke dingen die andere mensen vreselijk vinden vind jij juist leuk/mooi/aangenaam etc?

Om zelf maar af te trappen:

• Eurodance vind ik nog steeds een geweldig genre, terwijl veel mensen dit soort muziek ontzettend gedateerd en fout vinden. Maar ik vind het echt leuk en word er heel vrolijk van.
  • Pulken of stukjes van een nagel afscheuren vind ik een prettig tijdsverdrijf. Een nagel die er (bijna) afligt? Count me in. :joy:
  • Opblaasmeubels- en accessoires. Ik ben een verstekeling uit de 90s en zou nu best een opblaaspoef willen hebben in een afschuwelijk schreeuwerige kleur. Ik was vroeger ook jaloers dat sommige mensen van een bepaalde bank een opblaasbank kregen.
  • Natte handen vind ik plezieriger aanvoelen dan droge handen.
  • Jackass. De meeste mensen vinden het verschrikkelijk, maar ik kan er nog steeds naar kijken.
  • Papers schrijven over random onderwerpen.
3 likes

Regen en koele zomers (ik geniet dus momenteel).

30 likes

America’s funniest homevideos

14 likes

Nou misschien niet de meesten, maar ik houd ontzettend van het gevoel van een bh aanhebben (ondanks een vrij gemiddelde cup). Ik zou nooit comfortabel zonder bh buiten lopen en doe m echt het allerlaatst uit ‘s avonds.

25 likes

Wiskunde

4 likes

Zinsontleding :smiley:

18 likes

Onkruid wieden

1 like