Impopulaire meningen #3

ohhh dit is echt mijn nr 1 irritatie van dit moment. :face_with_symbols_over_mouth:

Ik heb haar 2 week shred programma gedaan. Iedere dag dezelfde filmpjes, soms een meer, soms minder met in elk filmpje ontzettende KUT muziek.

Ik zag wel duidelijk verschil op het einde maar die muziek was op een gegeven moment echt niet meer te doen.

Hoezo zet je geen eigen muziek op? Lijkt me veel relaxter :smile:

Omdat ik anders het belletje van de laatste 3 seconden van een oefening niet hoor. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vond het echt gevaarlijk dat mensen die nul sporten opeens heftige challenges gaan doen. Die belasting opeens, dat is vragen om blessures denk ik. Zeker wanneer niemand erbij is om je houding te corrigeren en je zelf ook niet doorhebt wat belangrijk is daarbij. (Overigens niet dat elke groepsles in de gym van waarde is, genoeg instructeurs daar die ook mensen slechte uitvoeringen laten doen en hier niks over zeggen).

6 likes

Ik vind challenges doen in het algemeen onwijs kut en triest.

3 likes

Waarom? Als dat mensen een beetje motiveert? Ik heb wel eens een 30 dagen yoga challenge gedaan en daarna ben ik het nog af en toe blijven doen terwijl ik het hiervoor nooit deed.

2 likes

Ik ben vrij competitief dus met collegaā€™s ofzo vind ik het wel leuk, maar het slaat nergens op als je nadat de challenge afloopt je van heel veel naar niks gaat :ā€™) Je kan beter een routine inbouwen van 3xoer week sporten lijkt mij. En dat altijd volhouden.

1 like

Ik vind mensen die erg competitief zijn en veel bewijsdrang hebben gewoon vaak erg irritant.

Dit is ook het impopulaire meningen topic, je hoeft het niet met me eens te zijn. :upside_down_face:

1 like

Ah zo maar de Chloe ting challenge is ook niet echt een competitie met andere mensen. Het is meer een soort 30 dagen work out. En dan zie je daarna verschil enzo.
Ik vind zelf die 30 dagen echt to much. Maar vind het wel tof om te zien hoe het andere mensen motiveerd.

4 likes

Ah ik had niet eens gelezen over wat voor challenge het ging, nog nooit van de Chloe ting challenge gehoord en denk ook niet dat ik dat wil. :yum:

1 like

Maar met sporten is het gewoon zo dat een challenge gewoon geen zin heeft, vooral als je daarna weer stopt. Je moet sporten gewoon regelmatig doen en dan gewoon langdurig (regelmatig) doorgaan. 30 dagen heeft echt geen zin en is idd niet zo verstandig als je ongetraind bent.

1 like

Hahaha ik kan je idd aanraden om niet te beginnen als je de volgende dag nog fatsoenlijk wilt lopen haha.

2 likes

Is het niet meer een opstapje, om te beginnen met sporten en daarna regelmaat te creƫren. Iedereen weet toch dat een paar dagen sporten en dan niks meer doen geen nut heeft.

1 like

Blijkbaar zijn er toch mensen die stoppen na 30 dagen dus niet iedereen :yum:

Ja omdat ze het niet vol kunnen houden. Maar dan heb je de kennis toch nog dat het niet slim is :smile:

Nee daarom is zon challenge ook bullshit imo.

Ik vind de meeste memes echt niet grappig.

2 likes

Wat doe je dan met een mug? Oprechte vraag maar laat je die leven? De rest mee eens, als je het kan buitenzetten moet je dat mijns inziens doen maar een mug lukt mij niet te verjagen en wil ik gewoon weg (en dus dood) hebben. Eigenlijk hetzelfde met een dikke bromvlieg die de ruimte maar niet wil verlaten.

8 likes

Ik heb een collega die ook geen dieren doodt, ook geen muggen. En die had het erover dat hij een klamboe had waardoor hij niet geprikt werd. Maar goed, ik zou dan zelf alsnog knettergek worden als ik zoā€™n beest zou horen zoemen. 100x liever geprikt dan dat gezoem bij mn hoofd

7 likes