Impopulaire meningen #3

Echt waar? Ik zie en hoor echt overal mensen praten over planten, zowel in het echt als op social media eigenlijk.

6 likes

Haha ja echt wel :smile: love it!!

3 likes

Echt wel plantjes are life

3 likes

Haha oja ik merk het, meteen de hele plantcommunity over me heen. Die heb ik dan blijkbaar vakkundig uit mijn leven weten te houden.

6 likes

LOL, ook echt twee mensen :rofl:

2 likes

2 plantenaficionadoā€™s binnen 1 uur op zaterdagochtend, zoveel heb ik er nog nooit van dichtbij meegemaakt hoor. Maar jullie moeten natuurlijk allemaal vanaf 5 uur je planten in opkomend ochtendzonlicht baden.

17 likes

Ik voel me altijd geĆÆntimideerd in het plantentopic. Die van mij krijgen alleen water.

10 likes

Wat moet je er anders mee doen dan :smile:

Nou ja, sommige moeten ook weer in goed (of juist geen) licht staan of krijgen soms een smaakje bij hun water. Ik koop een plant en nog voor ik thuis ben heb ik het kaartje al weggegooid en weet ik niet meer hoe ze heten.

5 likes

Een smaakje. :joy: Ik snap het wel, vind mezelf best een breed ontwikkeld persoon, maar als ik in dat topic lees denk ik: you know nothing.

Gelukkig heb ik de Plantsome-app, die moet me gaan helpen.

Fout nummer 1. Die app maakt meer kapot dan je lief is.

11 likes

Nou als ik geen herinneringen krijg over het feit dat ik Ć¼berhaupt planten heb, geef ik ze gerust 6 weken geen water, dus dit gaat mij wel helpen hoor, al is het maar voor de bewustwording.

1 like

Je moet ze ook niet in de kelderkast bewaren! :wink:

1 like

Met deze reden heb ik het topic heel lang op negeer gehouden :ā€™). Ik kon die toewijding echt niet matchen hoor.
Ondertussen ben ik ook een #plantmom

Ik snap die hele Chloe Ting hype echt niet. Ik vind echt dat ze 0 charisma heeft, die oefeningen vet saai en ze zijn vaak ook nog eens slecht uitgevoerd

6 likes

Ja dat ze die oefeningen soms zo slecht uitvoert, stoort mij ook. Maar goed, doe je het zelf beter :smile:

1 like

Wat mij betreft gooien ze die hele ā€˜anderhalve meter maatschappijā€™ eraf. Werkelijk geen hond die zich er aan houd. Ik hou verdorie wel zo veel mogelijk afstand en geef mensen om wie ik geef geen knuffel of wat, maar Harry in de supermarkt zit me nog net niet in mn nek te hijgen of duikt voor me langs. Wat heeft het dan voor zin?
Het zou ongetwijfeld heus wel wat helpen, maar ik trek het steeds slechter dat onbekenden me bij wijze van nog net niet om de nek vliegen in de supermarkt en dat mensen om wie ik geef op afstand moeten blijvenā€¦

6 likes

Oh dit doet me eraan denken dat ik vandaag in de supermarkt voor het schap iets stond te zoeken en een man op leeftijd die ik ernstig verdenk van Viruswaanzin-sympathieƫn mij ineens heel opzichtig wilde helpen om te vinden wat ik zocht. Heel dichtbij staan en er echt een punt van maken. Dat doen mensen normaal toch niet, leek echt alsof hij het erom deed :rage:

2 likes

Soms loop ik over straat met mijn man en dan gaan we achter elkaar lopen om afstand te kunnen houden. En dan blijft het tegemoetkomende koppel gewoon naast elkaar lopen zodat er alsnog precies twee centimeter afstand tussen ons is. Waarom?? Dat is echt 9 van de 10 keer zo, mensen die wel met een bochtje om ons heen lopen wil ik voor applaudisseren.
Ik geloof wel dat het allemaal prima is in de buitenlucht, ik maak me geen zorgen om mezelf, maar stel dat een van ons wel graag afstand wil houden omdat we onderliggende problemen hebben. Dan kan je dus al niet eens meer een rondje door je eigen wijk lopen door al die mensen die alleen aan zichzelf denken. Ik hou afstand voor mensen die zich daar prettiger bij voelen, is toch niet zo moeilijk.

21 likes

Precies dit. En in de supermarkt moet je expres een winkelkarretje zodat je de 1,5 meter kunt waarborgen. Als je dan je karretje zo draait zodat je alsnog achter me langs in me nek staat te hijgen omdat je niet even kunt wachten tot je erbij kunt, heeft dan niet zoveel zin.
Ik heb dan ook echt de neiging om met mā€™n armen te gaan zwaaien, en als ik je dan raak is het je eigen schuld want dan sta je dus te dichtbij :fu:t2: