Oh vind ik best bijzonder haha. Ik heb altijd het idee dat Henk en Ingrid de types zijn die hard lopen te schreeuwen dat de Efteling véél te duur is en niet te doen om met een gezin heen te gaan.
Volgens mij was het @Chesirecat die hier laatst een fb pagina postte over efteling abonnement houders die echt alleen maar aan het klagen waren etc. Was heel vermakelijk vond ik.
daardoor is mn vooroordeel ook ontstaan. Was echt heel erg
Bah wat een elitaire houding had die manager zeg.
Maar dat heeft dan meer met Fb dan de Efteling te maken. Mensen die wat te klagen of te zeuren hebben, weten altijd fb wel te vinden terwijl je complimenten daar weinig terugvindt.
Al is dat wellicht meer een persoonlijk vooroordeel dat ik heb ten opzichte van Fb.
Ook dat!!
Hahahah dat was ik idd! Al zijn mensen in die groep nu vooral heel erg van de Efteling ophemelen en afgeven op mensen die geen afstand houden.
Ik heb dit idee vooral bij Walibi maar ik vind Walibi niet leuk en de Efteling geweldig dus mijn mening is gekleurd.
Ik denk eigenlijk gewoon dat het grootste deel vd Nederlandse bevolking tokkie is
Hahah nou mijn broertje is toevallig deze week geweest en het kostte gewoon 42,50 pp en dan nog parkeren 10,00. Hun dochtertje is nog geen 4 dus die mocht gratis geloof ik maar stel je bent een gezin met 4 en dan nog wat eten/drinken/ijsje ben je echt veel geld kwijt vind ik. Schrok daar wel van. Maargoed dat geldt voor alle dagjes uit natuurlijk dat het niet goedkoop is.
Maar snap nu wel dat het voor sommige gezinnen niet is weggelegd.
Oeh nu ben ik echt heeeeel benieuwd waar jij gewerkt hebt! (zit ook in die sector namelijk hehe)
Pff dat vind ik wel echt erg, dat ze ook gewoon random confrontatie gaan zoeken. Zou echt mijn dagje uit behoorlijk verpesten.
Woo bizar zeg. Is mij gelukkig nog nooit overkomen in de Efteling. Zou mijn dag ook verpesten ja. Maar dat heb je dus vaker meegemaakt daar?
Ik ben vaak genoeg in de Efteling geweest, weliswaar de laatste jaren maar 2 keer, maar ik herken totaal niet de ervaring met asociale types die jullie gehad hebben.
Ik kom elk jaar minimaal 1, liefst 2 keer in de Efteling, heb nul tokkie ervaringen en ben zelf ook echt geen tokkie.
Haha oh dan ken ik toevallig heel veel mensen die dat echt stom vinden denk ik! Ik vind het wel een leuke activiteit namelijk
Ik kom er ook vaker en herken de tokkie ervaring ook niet, vandaar dat ik benieuwd was of het eenmalig was of niet.
Maar wel rot zeg dat het je vaker is overkomen! Als het mij (vaker) was overkomen zou ik er niet meer naartoe gaan.
Same. Ik kom daar al mijn hele leven minimaal 1x per jaar. Nooit last van aso types.
Ik ook kan me dus ook echt niet voorstellen dat anderen hier een hekel aan hebben
Ik ben er al een tijdje niet geweest maar heb er nooit heftige tokkies meegemaakt.
Nu denk ik wel ff ben ik dan zelf…hahaha
Maar goed ik ben ook nooit zo bezig met andere mensen eigenlijk.
Ik herken dit wel! Maar aan de andere kant doen mensen ook vaak alsof er iets mis met je is als je 30 bent en nog nooit naar de Efteling geweest bent.