Impopulaire meningen #3

Ik als (vroeger) fanatiek Eftelingganger heb dit op basis van nieuwsberichten ook hoor. Moest ook echt lachen om wat iemand toen postte over die Facebookgroep haha

1 like

Haha ik ben ook 30+ en er nog nooit geweest. Ook niet het idee dat ik iets heb gemist ofzo :yum:

1 like

Nou meid ga nog even hardlopen of poolstokhoogspringen. Zweten is niet moeilijk! :facepunch:t2:

1 like

Moet al zweten van een potje poepen :joy:

13 likes

De pompoenhype lijkt weer een beetje over, al ben ik bang voor een opleving in de herfst. Maar de zoete aardappel en avocado blijven. Ik vind dit eten zo overgewaardeerd en echt niet lekker😅

2 likes

Ik ben echt een sucker voor dat soort ‘hipster voedsel’. Avocado, sweet potato fries, acai bowls, alles met matcha, ik vind het heerlijk :rofl:

16 likes

dit is m’n favo pleepapier

7 likes

Wauw waarom!

2 likes

Ja mijne ook! Naast the good roll

Ja love it, lekker nourish bowls, juices, bloemkool pizza :heart:

3 likes

ik ben opgegroeid met dit wc papier dus ben eraan gewend. het is lekker dun en vind t fijn als het zo veel mogelijk recyclepapier is.
alles wat opdruk heeft/wit is/veel lagen heeft vind ik super vervelend vegen en voel ik me schuldig over. doe mij maar lekker schuurpapier.

Gaat je poeperd daar niet van schuren? Kreeg op school altijd van die schrale plekken :joy:

1 like

nee geen last van! maar misschien heb ik eelt op mijn anus van al die jaren met schuurpapier vegen

11 likes

Sinds ik een keer in een aflevering van (ik denk) keuringsdienst van waarde heb gezien dat ze ecologisch wc-papier bruin verven om het ecologischer te laten lijken heb ik geen schaamte meer over wit wc-papier. Ik ben wel te gierig voor dat echte fluffy 4-laagse spul.

7 likes

Maar dit is geen ecologisch maar gewoon goedkoopste toch? Of bedoel je dat niet?

Ja dat klopt, maar ze zei dat ze het fijn vond als het zoveel mogelijk gerecycled is, maar de kleur zegt daar dus niks over, dat bedoelde ik te zeggen.

1 like

Ik vind nepnagels over het algemeen nogal trashy.

44 likes

aiii ja ik ben ook niet blind op de bruine kleur aan het afgaan, ik lees de verpakking. en eens met je gierigheid voor dat 4laagse spul. maar ik vind het ook onhandig vegen met die shit. als je dan een paar keer moet vegen ligt je hele pot propvol met pleepapier

Ik denk niet dat dit een impopulaire mening is

1 like

Ik zie ze echt nog té vaak dan overal. :sweat_smile: