Ik vind het leuke boompjes maar dan moet de tuin wel een bepaalde sfeer uitdragen en dan niet crematoriumbegraafplaats.
Dit zijn echt mensen met een RGK
Zoooo lelijk dit, al die huizen op fundamakeovers zijn ook allemaal hetzelfde
Hhahhaha classic
Hahaha JA!
@Ovenschaal @DonnieDarko oh ja zoān deur heb ik dan weer wel, oeps haha (minus de visgraatvloer en kookeiland overigens).
Ik vind planten (in huis) stom
Maar dit is echt wat de steigerhoutenmeubelhype was van 2005. Je mĆ³est het hebben en nu is het zo, ja jeetje. Iedereen heeft het.
Hee wel lekker rustig om naast een crematorium te wonen!
Ik las iemand op Twitter zeggen dat ze āde Joni Mitchell van onze generatieā is. Bitch, de Xenos-versie misschien.
Hahaha no worries, Ben absoluut niet beledigd. Vooral omdat ik verder niets van de andere dingen in huis heb, ben het helemaal met je eens zelfs.
Ik snap de posts over interieur niet zo
Grote kans dat iedereens nu āorigineleā interieur ooit een trend is geweest
Volgend jaar lachen we ons rot om onze fluwelen banken en gouden accessoires
Fluweel en goud is van alle tijden?
Het is de laatste tijd wel echt veel te zien en van elk dier is wel een gouden beeldje gemaakt (het liefst zo gemaakt dat het goud afgebladderd lijkt). Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, alleen dat het nu opeens weer heel populair is. Net als rotan
Ik droom ook nog steeds van een fluwelen bank
Vind de posts over interieur ook niet zo bijzonder, alsof iedereen die industrieel lelijk vindt zelf zoo origineel is met zn eigen inrichting. Niet iedereen hoeft een bijzettafeltje die op de rug van een ezel uit Afrika is vervoerd.
Voor mij is het meer dat sommige mensen hun hele inrichting aanpassen aan een bepaalde trend en als er nieuwe trends komen daarin weer in meegaan. Het is meteen alles of niets in een bepaalde stijl Dat het hele huis helemaal tip top gestyled moet zijn zonder eigenheid en dat maakt goede typetjes met standaardinterieurs om mee te lachen. In de praktijk hebben de meeste mensen natuurlijk geen geld hiervoor en pikken af en toe wat trends op om een persoonlijk huis te maken.
Omg looove karnemelk maar vergeet het altijd te kopen. Vooral met warm weerš dus thanks ga het zo halen.
Een lauwe douche vind ik veel chiller dan een warme. Ongeacht het weer.
Nav veel dingen die ik hoor en lees en nieuwsberichten etc heb ik het idee dat er alleen maar simpele tokkie mensen naar de Efteling gaan.
Ben er zelf nog nooit geweest dus kan niet uit eigen ervaring oordelen maar ik heb dus dat vooroordeel.
Ik wist ff niet of dit in dit topic thuishoort of in het biecht topic.
In de tijd dat ik nog bij een hip Amsterdams niet nader te noemen mediabedrijf werkte (sicke linkse bubbel uiteraard) zei mijn manager altijd: Als je niet meer snapt wat je doelgroep is moet je even een dagje naar de Efteling! Daar loopt 1000x Henk en Ingrid!
Ik ben zelf overigens ook nog nooit bij de Efteling geweest dus kan het verder niet bevestigen of ontkrachten.