Dol op senseokoffie. Hangt ook van hardheid water af , verschilt per gemeente.
Vind centerparcs gezellig en kneuterig.
Gek op regen en onweer.
Peterrrr R de Vries mooie vent die regelmatig de boel opstookt.
Een vriendin heeft een nieuwe kat en het is een mooi beest en ze is er heel blij mee, maar nu stuurt ze steeds foto’s van die poes op het aanrecht en op de tafel en ik denk alleen maar
Ik hou gewoon echt niet zo van katten en ik vind het vies dat ze overal lopen.
Ooo ja dat heb ik met honden, mensen die dan die hond hun hand of gezicht laat likken. Had vroeger vriendin met een hond en die likte dan haar handen waarmee ze daarna haar boterham mee pakte🤢
Mijn zoon is 6 en heeft een mobiel en ik vind het zo gezellig en leuk! In de avond appen we wel eens en sturen we filmpjes en foto’s maar hij is natuurlijk veel te jong om een mobiel te hebben maar ik vind het een uitvinding
Is het ook, maar het is zo gezellig. Alhoewel mn vorige kat (bijna 10kg) het liefst op mn hoofd lag. En mn huidige katten willen alleen maar keten ipv knuffelen dus die mogen nooit bij ons in bed.
Was laatst bij wat water gaan zitten in een parkje, picknick met allerlei eten met mijn man.
Komt er een hond zwemmen in dat water en loopt zo hyper naar ons en heeft in 3 secondes onze bekers uitgelikt en in onze chipszak gegraafd. Ik kom in een park voor mn lol, maar die honden lopen gewoon overal mn plezier te verstoren.
Ik vind elk liedje van het nieuwe Taylor Swift album hetzelfde klinken (saai)
ME TOO ik snap de hype niet
Ik vind olijfbomen in je (voor)tuin echt het equivalent van ‘live love laugh’ teksten in je woonkamer.
Zó ongeïnspireerd. En vaak vind ik het er ook zo treurig uitzien, twee van die zielige dunne boompjes (want ja, de grote zijn teringduur) lekker symmetrisch in een verder strak grijs betegelde voortuin.
Past goed bij de metalen schuifdeuren in de woonkamer en het visgraatvloertje.
Oh en een kookeiland niet te vergeten.
Ik zie die nooit. Ja of ze staan hier achter de hortensias.
Ik fietste laatst door de buurt en toen dacht ik nog bij mezelf dat ik dat binnenkort in dit topic wilde komen posten. Dat ik hortensia’s niet snap. Echt van die ongeïnspireerde grafbloemen. Waarom heeft iedereen die?
Echt waar ik heb ze een aantal jaar geleden een x geteld toen ik een wandeling ging maken. Ik denk dat ik beter de tuinen had kunnen tellen zonder want dat waren er maar 3 ofzo.
Ohhh ik vind hortensia’s zo mooi hahah
Ik vind olijfboompjes wel mooi eigenlijk
Ik vind ze ook lelijk, maar ik waardeer hun volhardendheid sinds ik er een in mijn tuin heb. Ik snoei als een malle maar dat ding blijft groeien. Ik denk dat ze daarom ook zo populair zijn.
Groetjes van mijn buren! En echt meerdere mensen hebben dit zo in de wijk hier.
Edit; foto weer weg
Oh gadver ik vind tuinmeubels van dat spul (wicker of zo?) ook zo lelijk, ook omdat die dingen de helft van het jaar onder een lilleke grijze plastic hoes bedekt staan