Ben jij een soort hamster Sms dienst
In dat geval wil ik me graag abboneren
HAMSTER AAN
Ben jij een soort hamster Sms dienst
In dat geval wil ik me graag abboneren
HAMSTER AAN
Konijnen zijn hele leuke en slimme dieren, als je er veel tijd en aandacht aan besteed. Helaas kennen mensen konijnen als “zo een dier in een hok” dat gekocht wordt omdat het een makkelijke oplossing lijkt voor kinderen die een huisdier willen.
(Sorry moest ik als crazy konijn lady kwijt want vind echt dat konijnen onderschat worden en is niks persoonlijks naar jou toe.)
Ja er valt zoveel meer uit te halen maar een konijn vergt bizar veel verzorging en liefde. Heb ergens gelezen dat het zelfs meer is dan een kat, maar dat durf ik niet te zeggen want heb nooit een kat gehad.
Mijn konijn die wilt bijvoorbeeld altijd op schoot, geknuffeld worden en spint als een kat terwijl je hem aait. Als je zegt “naam konijn, we gaan een rondje lopen” en je begint te lopen dan rent ie achter je aan. Als je hem niet genoeg aandacht geeft lokt ie je uit door dingen te doen die niet mogen terwijl hij je aankijkt.
Maar hij is bijna twaalf en dit is echt zo gegroeid doordat ik echt 6 uur per dag met m doorbracht (nu helaas niet meer gezien hij bij mn ouders woont). En alles op zijn manier. Anders was het ook een grommend konijn geweest.
Ik vind cavia’s eigenlijk stommer dan konijnen. Van die gladde glibberbeesten zonder nek die constant lopen te piepen als je ook maar naar ze kijkt.
Ja maar die schijten en pissen dan weer overal
Ze zijn ook helemaal niet prettig om te aaien, ik snap cavia’s ook echt niet.
(maar zij mij ook niet)
Haha ja! En elke keer als ik bij de dierenarts kom wordt er gevraagd “is hij echt twaalf, ik schat hem vrij jong?”. Weet echt niet hoezo die zo oud is, want ze worden gemiddeld echt een stuk minder oud. Maar goed, hij wordt verzorgd als een baby en kleinkind dus zal wel mee geholpen hebben.
Ik snap katten niet.
Vind t leuke beestjes om te zien maar altijd als ik een kat probeer te aaien gaat dat mis ofzo? Het begint altijd vrij hoopvol met zacht kriebelen en kat lijkt t allemaal fijn te vinden, spint en geeft kopjes etc. Maar dan uit t niets meppen ze naar je hand, proberen te grijpen of worden boos Dafuq?
Ik kan blijkbaar hun lichaamstaal niet lezen ofzo want dit gebeurd me zo vaak! Terwijl ik echt gek op dieren ben maar katten gaat echt bijna altijd mis. Tegenwoordig als de kat van mn beste vriendin op mijn schoot komt liggen hou ik maar gewoon mn handen bij me Ze lijkt toch wel lekker te liggen en ik faal echt te hard met katten aaien
Huh ik dacht dus dat het voor ‘hamburger ambassadeur’ stond :’)
edit; eur, or en weer eur, het is dus wel ambassad-eur
Haha wat? Jij krijgt cadeaus met de foto’s van andermans kinderen?
Okee ik heb zelf een kind maar ik zou dit nooit in m’n hoofd halen. Wel eens een fotoboekje gegeven met foto’s van m’n kind, maar dat was als tussendoorcadeautje aan de oma’s (en die vinden alles leuk van hun kleinkind).
Ik vind katten ook van die “ondieren” waar je niets aan hebt en gewoon hun eigen gang gaan. Ik vind ze ook nooit lief of schattig overkomen. Doe mij maar een fluffy doggo die blij is als je thuis komt
Doen mensen dit?! Wat ontzettend idioot, ik ben blij dat ik geen mensen in mijn omgeving heb die me daar mee opzadelen.
Ik denk dat ik dit ook maar ga proberen, bij gebrek aan kinderen en huisdieren geef ik dan mooie ingelijste foto’s van mijn planten cadeau. Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen, nou hier heb je een op canvas afgedrukte foto van mijn pannenkoekenplant
Haha jammer dat je geen huisdier hebt, dat zou leuk zijn. Bij elke gelegenheid ‘hier een foto van mijn cavia, zet maar leuk neer in je huis’. En als mensen dan langskomen en dan denken wtf waarom al die foto’s van die cavia, Hans en Marieke hebben helemaal geen cavia???
Hahaha oh ik wil dit eigenlijk zo graag proberen om te kijken hoe mensen reageren.
Mijn moeder zei onlangs trouwens wel tegen mij dat ik net zo’n oma ben die haar hele telefoon vol heeft staan met foto’s van haar kleinkinderen en die te pas en onpas vol trots aan iedereen laat zien. Maar dan dus niet mijn kleinkinderen maar mijn planten.
Klopt misschien wel een beetje
Haha ik ken veel mensen (die nog geen kinderen hebben) die dit dus ook hebben met hun hond of paard. Dus best een goede theorie eigenlijk!
Zelf heb ik vooral met eten
Maar dat is geen blijvend iets (want opeten) dus daar gaat misschien iets mis van mijn kant
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hier heb je een foto van de pastasalade die ik gisteren gegeten heb
Oh wow, ik heb nog nooit iets laten maken met een foto. Wel gekregen overigens, een mok met mn eigen kind erop, en hij is zó lelijk
Speciaal voor alle mensen die zeggen dat je kind om op te vreten is.