Impopulaire meningen #2

Ik vind pushberichten sowieso heel irritant. Nadat ik er eentje over Sylvana Simons kreeg heb ik het direct uitgezet.

2 likes

Ik krijg weleens pushberichten van voetbal. Ik ben echt nog meer geinteresseerd in de darminfectie van Maxima dan in fucking voetbal.

7 likes

Ja ik kreeg ze bij de Volkskrant iedere week over fucking autorijden (de sport dus)

Kan je dat niet aanpassen? Ik heb dat wel gedaan in de Ad ap. Geen sportberichten!!
En verder alleen berichten uit mijn regio.

1 like

Bij de NOS app kun je wel de sportmeldingen uitzetten, thank god.

1 like

Het Songfestival interesseert me geen bal. En degene die voor ons land meedoet dus ook niet. Ik had trouwens nog nooit van hem gehoord maar dat terzijde.

8 likes

Ik kan geen kinderen krijgen, maar wil ook 16 weken betaald vrij. Om voor mijzelf te zorgen bijvoorbeeld!

10 likes

ik vind het altijd zo stom staan als ouders die een tweeling hebben hun tweeling steeds met dezelfde kleding aankleden (ik keek weer eens een vlog van Darcy)

15 likes

Haha nee ook nog nooit The Voice gekeken. Gek hè… heb er gewoon geen geduld voor o.i.d.

1 like

Wat me meer schokt is dat ze nog steeds rompertjes aan hebben, ze zijn toch ruim 2?

Ik heb ook rompertjes aan

14 likes

Ik snap het nut ook niet. Ik zie trouwens op Instagram best vaak baby’s met blote buiken, alsof rompers in VS en VK amper worden gedragen, terwijl het in Nederland echt standaard is. In mijn omgeving ook door kinderen van bijna 3… Geef ze gewoon een hemd en onderbroek denk ik dan.

Zo lang ze een luier om hebben is een romper wel handig. Dan blijft de luier beter zitten.

3 likes

Oh ja dat is waar. Voor mij zo lang geleden.

Ik vind knaagdieren en met name konijnen echt stomme huisdieren. En sorry forummers met konijnen maar ik heb er gewoon helemaal niks mee.

15 likes

Een konijn is geen knaagdier!

3 likes

Oh wauw! Dat wist ik niet

1 like

Ja dat dus… ik heb nooit een band kunnen opbouwen met mijn konijnen. Zal ook wel aan mij gelegen hebben maar daarom vind ik ze stom

1 like

Hier dacht ik vanochtend toevallig ook aan! Ik wantrouw konijnen omdat ze geen geluid maken, cavia’s kunnen allemaal geluiden maken en dat vind ik dan wel weer leuk.

6 likes

Hahaha
Ik ben wel geïnteresseerd in voetbal en krijg dus pushberichten ‘de wedstrijd begint over 10 min’ en ‘het is 1-0’ eh ja hallo, ik ben in het stadion, echte toevoeging deze info :+1::+1:

3 likes