Ik laat mensen dus nooit iets ophalen van marktplaats. En krijg daar dan altijd hele discussies over? Terwijl ik er gewoon bij heb staan dat ik alleen verstuur. Geen zin in die vreemde mensen in mijn huis die dan mijn kleding gaan passen oid
Volkomen begrijpelijk. Ik heb 1x gehad dat iemand niet op kwam dagen. Volgende dag wilde ze per se alsnog langskomen. In een vlaag van verstandsverbijstering toegegeven. Heeft een kwartier gedaan over het passen van een jas. Eindstand: ze hoefde hem toch niet. Echt.
Jas naar de kringloop gebracht en sindsdien heb ik hanteer ik hetzelfde beleid als jij.
Geen idee of je hier op zit te wachten, maar waarschijnlijk aai je dan net op een plekje dat zij irritant vinden. Bij vreemde katten steek ik tegenwoordig mijn hand uit en zie ik wel waar ze zich laten aanraken.
Ik ben blij dat Ajax verloren heeft.
Ik weet niet of het impopulair is, maar ik trek die meid van dat Zeik schrift niet. Ik volg het account hoor en vind het een goed initiatief maar die stories de hele tijd. Ze ziet zichzelf iets te graag. En dan dat pruillipje erbij “Hahaha het is geen foto maar een filmpje!!!”
Ugh, vreselijk inderdaad. Vind het ook een goed initiatief, maar die filmpjes
Hahahah precies dit wilde ik al een tijd posten, maar twijfelde over het juiste topic. Ze lijkt zo ontzettend in haar nopjes met zichzelf, ook die manier van praten trek ik slecht.
Ik werd op een gegeven moment ook een beetje leip van die stories met dat roeren in die koffiezetapparaat stahp it
Ik vind Parijs geen reet aan.
Nooit zo’n pislucht overal geroken als in Parijs.
Misschien dat het daarom overal zo ruikt
Heb je aanraders voor andere Franse steden? Ben het best met je eens trouwens, en toch ga ik er binnenkort heen :’)
Ik vraag me echt af hoe mensen tandarts of tandarts assistent kunnen zijn. Die geluiden die ze produceren met die martelwerktuigen zou daar niet aan kunnen wennen
Tenzij je er van geniet om anderen dat aan te doen
Dat heb ik dan weer met basisschool docenten en medewerkers van peuterspeelzaal/kinderdagverblijf etc. Snap niet hoe je het vol kunt houden om hele dagen tussen de kinderen te werken. Dan liever tandartsassisstente
Oh ja dat zou ik ook niet trekken hoor! Als ik moest kiezen tussen die twee beroepen zou ik misschien ook voor tandarts gaan maar dan wel met een koptelefoon op
Enige reden dat iemand tandarts word denk ik
En het geld
welk dier is dit?