Door een week met school naar italie te gaan waar je klasgenoten steeds een tv zender met muziek aanzetten. En op die zender zijn er maar 5 liedjes die elke dag 24/7 worden afgespeelt. Waaronder 1 van Pink. Zo leuk is Pink dan ineens niet meer
En @Bergamot
De ellende die Shell veroorzaakt heeft met lekkende pijpleidingen in Nigeria is toch wel iets erger dan niet per se goed lijkt mij.
Lekkende pijpleidingen die voornamelijk veroorzaakt zijn doordat lokale bevolking illegaal de leidingen aftapt en daarbij kapot maakt?
Teven zorgen dit soort berichten https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/01/ontvoerde-medewerkers-shell-weer-vrij-a3958716 niet dat ik perse geneigd ben om de lokale bevolking enkel als slachtoffer te zien.
Bedankt voor het delen! Ik kan niet beloven dat ik alles ga doorlezen hoor
En het is idd een erg complexe situatie waarbij zo wel schuld als oplossing niet zwart wit is.
ik ben ook iemand die als ik een boek lees best wel vaak alvast het einde ga lezenā¦ Vooral als het spannend is dan geeft dat me meer rust en kan ik meer van het verhaal genieten.
Over het algemeen verpesten spoilers voor mij ook niet de pret van de film/serie/boek (alhoewel ik voor endgame nog wel alle spoilers vermijd)
Ik vind wachtkamers best fijn. Dan zit ik bijvoorbeeld bij de apotheek, dokter, tandarts etc. En dat is dan echt even zoān momentje dat ik niks hoef te doen behalve te zitten en te wachten. Op de een of andere manier vind ik dat vaak echt even fijn en ontspannend haha
Ik vind dat er bij vacatures altijd een salaris moet staan. Het hoeft niet heel precies, maar dat je een beetje weet waar je naar kijkt. Zoeken naar banen kan zo lang duren. Soms kom je er pas achter dat het salaris veel te laag is nadat je al veel tijd in een sollicitatie hebt gestoken
Helemaal mee eens!
Eens, maar voor sommige gebieden vind ik dan ook wel weer een beetje verantwoordelijkheid bij de sollicitant liggen.
In onze vacatures staat standaard dat salaris is zoals in de cao is opgenomen. Als iemand dan wel naar gesprek komt, ik daar tijd in investeer en dan uiteindelijk erachter komt dat het salaris te laag is, denk ik ook: jeetje, had het cao even opgezocht dan.
Dit heb ik ook bij de fysio, soms ga ik zelfs een paar minuten dan nodig eerder weg zodat ik wat langer in de wachtkamer kan zitten.
Die royal baby kan me aan Mn reet roesten, lekker boeiend. Dat kind komt toch niet op de troon, het boeit me niet wat het is, hoe het heet of hoe het eruit ziet, welk sterrenbeeld het heeft en of het de onfortuinlijke haargenen van zn vader heeft.
Vond het gewoon kut dat NOS me een melding stuurde Ahah.
Het is niet eens een Nederlands kind?
Mn moeder heeft het nu een kwartier over het kind, lekker boeiend.
De naam maken ze ook nog niet bekend dus dat is niet gek hahaha
jaaa pushbericht en persbericht beste woordgrap <3
als ik ooit besluit te baren zet ik dat boven het geboortekaartje
Hahaha ja doe ik ook, probeer het minder te doen. Haha vroeger altijd, dan kon ik tenminste rustig verder lezen
Vrienden van mijn ex hadden dit, ze werkte dan ook beide bij de krant. Was wel echt heel leuk.