Impopulaire meningen #2

Ik vind het zo ‘zonde’ van het geld. Meestal gaan ze na 1,5 week dood. Voor hetzelfde bedrag kan je ook een plant kopen die veel langer blijft staan.

Ik ook! Elke maand weer blij als m’n bos komt. En ze staan zo drie weken.

4 likes

Ik wou dat baby’s ipv 1 jaar lang een baby te zijn gewoon 2 jaar lang baby zijn. Vind 1 jaar veel te kort. Schijt en jank maar alles onder. Het liefst een beetje zo’n 9 maand oude baby.

9 likes

Wij kopen om de week ofzo bloemen op de markt en vind het ook zo gezellig :relaxed: Hoeft ook maar een paar euro te kosten en ze staan met een beetje mazzel wel 2 weken of langer. Vind het echt leuk om met weinig moeite mijn huis helemaal vrolijker te maken.

2 likes

Ik vind Moederdag net zo’n overbodig en commercieel iets als Valentijnsdag. Ik vind het best leuk om m’n moeder een bedankje te geven, in dit geval een doosje bonbons en een kaartje, maar bijv mijn vriend en z’n zus doen echt alsof ze jarig is? Vandaag een uitgebreid ontbijt laten bezorgen en dan volgende week het nog “inhalen” omdat ze vandaag niet op visite kunnen komen en dan nóg een cadeau geven :face_with_raised_eyebrow:

17 likes

Dat is ook de reden waarom ik deze dag niet specialer of vervelender vind dan iedere andere dag. Ik laat een bedacht commercieel concept mij niet rot doen voelen over het feit dat ik geen moeder in mijn leven heb. Dikke doei :fu:t4:

10 likes

Ze zegt dat ze geen moeder in haar leven heeft. Dat is wat anders en geloof niet dat je daar een mening over hebt te hebben.

35 likes

Zegt iemand hier dat dat hetzelfde is dan? Volgens mij niet.

Jongens, lekker laten gaan!

10 likes

Ik voer een kat uit de buurt en ik weet dat dat niet oké is. Maar hij loopt altijd op mijn erf te schreeuwen en hij ziet er onverzorgd uit.

7 likes

Ik ben echt een zoetekauw die makkelijk hele chocoladerepen naarbinnen werkt en dol is op ijs, maar standaardformaat Magnums heb ik nooit begrepen!!! De verhouding tussen de chocolade en vanille-ijs is veel te scheef (meer chocolade, please!) en het voelt na twee happen alsof je een pak boter naarbinnen aan het werken bent. Bleah.

19 likes

Ik voel me aangesproken

1 like

Daarom zijn die mini’s perfect! (en dan eet je er 3 :smiling_imp:)

10 likes

Guilty!

Same!!!
Wil gewoon niks eten waarvan je moet oppassen met eten (niet tegen je tanden want koud etc)
Net als ijstaart, geef me gewoon taart!!!

4 likes

Trek het je niet aan. Die uitspraak wordt gedaan door iemand die niks van jouw persoonlijke situatie weet. Ook als ouders wel leven, kan het voelen alsof je ze niet hebt <3

17 likes

Liefde voor jou! <3

Ik erger me aan fietstassen. Geen omgs alsjeblieft maar mensen met fietstassen zijn ook altijd een bepaald type. Ze (die tassen) zijn altijd lelijk en je hebt meteen een onhandige fiets die altijd scheef of zwaar is en aargh ik vind fietstassen gewoon echt stom. Neem een krat.

13 likes

:heart::heart: @Lula en @Kaarsgeur

1 like

Neee geen krat, fietsen met kratten terroriseren echt de fietsenstalling :mad:

36 likes