Impopulaire meningen #2

Een chinchilla!

1 like

Oei nee ik ben niet zo heel erg thuis in Frankrijkā€¦ vond de kust van NormandiĆ« wel heel mooi!

1 like

Ik hou van Kim Kardashian en vind haar ongelofelijk sterk om hoe ze ondanks alle haat toch gewoon haar eigen ding blijft doen. Dat ze nu haar invloed gebruikt om gevangenen die disproportionele straffen kregen vrij te krijgen en rechten studeert, vind ik prachtig.

25 likes

Ik vind Bill Kaulitz nog steeds geil

18 likes

Al mā€™n collegaā€™s willen altijd zo vroeg naar huis op vrijdag, terwijl ik het juist chiller vind om vrijdag wat langer door te werken maar de andere dagen iets eerder naar huis te gaan. Is toch veel chiller om de korte doordeweekse avonden iets langer te maken, dan het weekend langer te maken? Op vrijdag kun je toch laat gaan slapen want zaterdag is vrij!

5 likes

Ik heb denk ik liever ook doordeweeks wat langer werken en vrijdag korter! Dan is je weekend een paar uur langer en kun je nog wat sociale dingen doen die je normaal niet snel zou doen omdat je niet te moe wil zijn voor werk, ofzo, haha. En ik ben zelf op vrijdagmiddag altijd kapot en te melig om me te concentreren.

4 likes

Niks mis met Birkenstocks vind ik

17 likes

Ā© 2006

2 likes

Ā© 1774

1 like

Eens! En geen enkele zomerschoen die zoveel steun geeft :woman_shrugging:

2 likes

Haha serieus? Wat irritant.
Geef gewoon een normaal cadeau.

Gezien de populariteit van het topic zal dit wel een impopulaire mening zijn maar: ik vind het moord- en vermissingstopic toch zo smakeloos.

Ik krijg er in ieder geval een heel naar gevoel van. Vooral omdat actuele zaken worden afgewisseld met van die spannend gepresenteerde cold cases. Alsof het een soort thrillers zijn.

15 likes

Precies. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor al die zooi over Ted Bundy (en kornuiten) op Netflix en op andere plekken op het internet. Het is gewoon walgelijk.

Ik kijk en lees overigens graag detectives en moordverhalen, maar alleen als het verzonnen is en de moordenaar niet geromantiseerd of gepopulariseerd wordt.

3 likes

Ik vind bloemen suf & stom. Maar heb wel net bloemen naar een vriendin gestuurd (dat waardeert ze wel). Maar bloemen gaat dood en hebben vreemde geuren en staan zo aanstellerig te shinen.

18 likes

Eens.
Ik geef ze wel eens als ik weet dat mensen dat waarderen maar ik kan zo chagrijnig worden als ik een bos bloemen voor mā€™n verjaardag krijg. Staat ook zo in de weg voor mā€™n gevoel terwijl ik het prima vind dat mijn huis vol planten staat.

2 likes

hahahaha

5 likes

Mijn podotherapeut gruwelde vroeger van mijn Birkenstocks, ze heeft er toen nog een speciaal zooltje voor gemaakt :joy:

Hahaha mee eens!

Een vriend zei altijd ā€œhier heb je een stel voortplantingsorganen die speciaal voor jou langzaam dood gaan en je gaat er nou van genieten ookā€ en dat heb ik nooit meer kunnen vergeten

11 likes

Ja haha ik heb er ook een zooltje in!!