Dit denk ik indd eigenlijk ook
Goed om te weten, bedankt!
Ik heb de kast ook en merk alleen dat hij wat wankel wordt als ik meerdere lades tegelijk open, zodat het gewicht te ver naar voren komt. Als je de kast verder normaal gebruikt moet dat prima kunnen hoor!
Ik heb twee van deze kleine theedozen gekocht en ook twee langwerpige. Ik drink vrijwel geen thee. Ik vind ze gewoon mooi. Nog maar even uitpluizen wat ik er dan in kan doen.
Heeft iemand die boxen van Bose x IKEA al gekocht? Ben heel benieuwd naar ervaringen, zit te twijfelen om er één te kopen.
Edit: Sonos dus, dah
Kruiden?
Zijn kussen van ikea chill?
Ze zijn mooi he! Ik wacht even af tot ik wat meer geld over heb (verhuis morgen en moet heel wat nieuwe meubels aanschaffen), maar ga er mits de reviews goed zijn over een paar maanden denk ik wel 1 halen
Ik heb vorige week deze review gekeken en die vond ik wel fijn!
Niet gekocht, wel gezien (en geluisterd) vanmiddag. Vind het wel een leuk ding, klonk ook wel goed.
Een vriendin heeft die, ik was wel verbaasd over de kwaliteit eigenlijk
Mijn vriend wilde vanmorgen alsnog de IKEA x Sonos lamp halen, gisteren om 23:00 ofzo stonden er nog vier op voorraad in Zwolle en voor de openingstijd stond ie opeens op 0. Aan de telefoon geeft zo’n computerstem aan dat Hengelo wel voorraad heeft, maar online staat dat geen enkele winkel die dingen nog heeft.
Wij hebben er 1, vinden het goed klinken.
Heb je de platte of de lamp?
De platte. Wij hebben gewoon ééntje in de woonkamer op een kast liggen om radio/Spotify af te spelen.
Die wil ik ook idd! Vind de lamp niet mooi maar in dat filmpje hierboven stond dat het geluid van de lamp wel beter was. Maar ik ga voor de platte, hopelijk zijn ze nog verkrijgbaar
Kan je makkelijk een gat maken in de achterkant van een pax kast? Ik zou namelijk in de middelste kast een tv willen plaatsen als het gat boren/zagen gemakkelijk gaat.
De achterkant van een pax kast is erg dun waaibomenhout, het is niet eens hout te noemen als je een gatenboor hebt Kun je er prima een gat in maken! Dat is in ieder geval de makkelijkste manier
Kun je met die sonos-speaker ook gewoon muziek enzo via youtube afspelen? Ik zie allerlei apps zoals Spotify, maar gewoon YT zou ook wel handig zijn.
Ah oké, dank je wel! Is de kast daarnaast wel redelijk stevig?