Ik heb precies dit alleen dan lichtgrijs! Al een paar maanden en heel blij mee.
Alleen er zitten wel al kuilen in de topper… heb hem ook al een paar keer gedraaid. Vraag me of dat de bedoeling is.
Ik heb precies dit alleen dan lichtgrijs! Al een paar maanden en heel blij mee.
Alleen er zitten wel al kuilen in de topper… heb hem ook al een paar keer gedraaid. Vraag me of dat de bedoeling is.
Haha gelukkig ligt die bij jou ook lekker! Welke topper heb je? En anders teruggaan? Na een paar maanden zou dit toch niet zo mogen zijn??
Ik heb geen idee welke ik heb, volgens mij zat ie bij de set. Even opzoeken!
Ja ik heb dus geen idee… ga wel ff contact opnemen met IKEA.
Hahaha
Ik zou idd sowieso even contact opnemen met Ikea want dit zou niet mogen! Succes ermee
Ik had dit ook al heel snel bij mijn topmatras en ben toen teruggegaan en mocht hem gratis ruilen! Moest wel het matras meenemen wat nogal een gedoe was, haha
Weet iemand of de breedte die op de website staat aangegeven van deze kast (of in het algemeen bij vergelijkbare meubels) de maximale breedte is, dus de breedte van het stuk aan de bovenkant, of van de breedte van de rest van de kast. Die paar centimeter zijn belangrijk om te weten of t past op de plek die ik in gedachten heb.
Hoe heet deze.
Het is de Hemnes schoenenkast met 4 vakken.
Ikea gebruikt altijd de maximale breedte. Dat is dus 107 cm. Het stuk eronder is ong. 100cm. Gaat t passn?
Super! Dankjewel! Ja, dat moet wel passen
Ik heb vd week een bedsprei besteld voor 17,50. Komt morgen binnen… ben echt mega benieuwd
Beetje laat, ik lees dit nu pas maar IKEA Nederland verkoopt die losse planken van 40cm diep niet. Best idioot want ze verkopen wel de kast. Ik heb mijn extra planken in Belgie gehaald, daar hebben ze ze wel.
Ik kan op de ikea website niet meer vinden hoe items op prijs kan sorteren (van laag naar hoog). Is deze functie er niet meer of kijk ik niet goed?
heeft iemand een ladekast van IKEA die niet tegen de muur staat? ik ben op zoek naar een ladekast die ik ook als tv meubel kan gebruiken in mijn slaapkamer, maar ik kan hem niet tegen de muur zetten. bij alle ladekasten staat kantelgevaar en bij de Malm kasten is dit zelfs levensgevaarlijk, maar weet iemand of dit kantelgevaar ook zo strikt geldt voor bv de Hemnes of Brimnes ladekasten?
Bedankt!! Die dubbele is te breed, daar heb ik helaas niet genoeg ruimte voor. ik heb ikea zelf nu een berichtje gestuurd of het ook mogelijk is de kast aan de zijkant te bevestigen, want daar staat ie wel tegen de muur aan. Maar in ieder geval goed om te weten dat ie in principe dus wel stevig genoeg is om niet zomaar om te vallen.
Ik heb een ladekast van de Ikea die niet tegen de muur staat. Achterkant staat wel tegen mijn bed… dus een halve muur? Kast is een meter breed ongeveer en staat naar mijn idee stabiel.
ik heb zelf ook een malm met 3 lades, en heb totaal niet het idee dat die wankelig is of zou kunnen omvallen. misschien als je de lades echt vol doet met zware dingen (had zelf een la vol met boeken en dat ging prima) of als je er aan gaat hangen, wat kinderen kunnen doen. vind het zelf echt een stevige kast.
Ik heb een hemnes met 8 lades en die staat ook prima hoor. Heb ook zo’n kleinere malm gehad, ook niet aan de muur bevestigd. Ik vraag me sowieso altijd af of mensen dat echt doen (aan de muur bevestigen) maar misschien is dat wat naïef?
Het is toch meer om henzelf in te dekken?
Bij die Malm is het belangrijk dat je niet alle laden tegelijkertijd open doet (en die heel zwaar beladen hebt). Mijn moeder heeft deze en niet aan de muur bevestigd, zwaar beladen (veel papier erin) en een keer werd hij instabiel toen ze een lade open had en een tweede lade ook open trok. Dan kan de kast naar voren vallen. Als jij geen kinderen hebt, de discipline hebt om niet achteloos 2 laden open te doen, dan is die kast niet levensgevaarlijk hoor. Ik geloof ook dat die kinderen in de lades waren geklommen, tja, dan wordt iedere ladekast instabieler.