Wat irritant zeg… Hopelijk is het alsnog goed gekomen! Wij hadden ook onze Pax kasten laten bezorgen en daarbij gaven ze aan dat het naar boven zou worden gebracht… We zijn allebei niet zo sterk en die kasten zijn superzwaar dus daar waren we blij mee… Maar toen die bezorgers kwamen wilden ze het niet naar boven brengen, was volgens hun niet met hun afgesproken (was een externe bezorgservice). We waren echt not amused en konden alsnog zelf alles naar boven tillen. Ik ben dus ook niet heel tevreden over de bezorgservice.
Terwijl ze tot de 4e verdieping moeten als er geen lift is.
Moet je wel bij je bestelling aangeven tot welke verdieping het moet.
Ik heb bij mijn verhuizing aangegeven dat alles naar zolder moest. Waren ze niet blij mee, maarja pech is hun werk.
Wat slecht!
IKEA maakt overigens gebruik van externe bezorgbedrijfjes. Dus de service kan heel erg verschillen, maar de service van IKEA zelf vond ik wel heel goed! Hopelijk wordt het snel opgelost.
Je kunt geen losse planken kopen van de Billy die 40 cm diep is of wel? Ik kom echt een plank tekort met het standaard aantal
Als het goed is, is de Billy ook maar 28 cm diep en de planken die je los kan kopen dus 26 cm diep.
https://m2.ikea.com/nl/nl/p/billy-boekenkast-wit-90401932/ Ik heb deze Billy, is dieper dan de normale
Maar valt mee, nog een beetje zitten spelen met de plankjes en kom best wel uit nu
Anders zou je het bij de klantenservice kunnen proberen. Zij kunnen bijna zo goed als alles nabestellen!
Dit dacht ik ook, tot ik een extra bovenstuk op maat had gezaagd en er achter kwam dat het niet altijd zo was
Ai! Wel mooi gemaakt moet ik zeggen, kan me voorstellen dat dat een domper is
Sorry voor de like, maar dit ziet er wel grappig uit
Ik moest ook wel om mezelf lachen gelukkig
Wij willen misschien onze boxspring bij de Ikea gaan halen. Iemand nog tips? Had hier iets gelezen over x boxspring met hovag matras. Kan dat alleen in de winkel gekocht worden of ook online? Want online lijkt het dat je enkel een ‘complete’ boxspring kan kopen.
En wat is jullie ultieme boxspring ?
Geen boxspring tips maar ik was er vandaag en t/m zondag krijg je 10% korting op matrassen.
Online is dit niet mogelijk hebben ze ons pas verteld in de winkel. Wij hebben net de dunvik met hovag matras en tustna dekmatras gekocht en zijn tevreden tot nu toe.
Ik kan dit gewoon niet lezen zonder te moeten denken aan Cynthia (misslipgloss) en haar ‘je kan toch niet slapen op een cheap-ass Ikea bed’
(Kan je verder niet helpen sorry, ik slaap weliswaar op een cheap-ass Ikea bed maar het is geen boxspring)
Hahahaha ondertussen al een boxspring, bij jawel de IKEA. Hij slaapt heerlijk en heb er totaaal geen spijt van
Haha mooizo! Ik slaap ook heerlijk op mijn IKEA bed!
Welke is het geworden?
Dunvik in het donkergrijs met een hyllestad (?) matras en nog een topper!