IKEA topic

Wij waren er gistermiddag en het was zooo rustig. Echt heerlijk.

1 like

M’n buurmeisje had 3 gloednieuwe MOSSLANDA lijstenplanken over! Eentje hang nu in de badkamer want onze uitgebreide collectie parfum past er precies op. Andere 2 gaan boven het bed.

Brr bij ons in BE is de vrijdagavond echt horror, zeker in het restaurant is het aanschuiven geblazen :roll_eyes:

1 like

Ok, dit is wel echt heel vet :slight_smile:

12 likes

Ja, vond ik ook! Hij lijkt wel heel erg op die andere van Ori (die ik ook mooier vind), dus ik had wel een iets innovatievere verwacht.

Maar ik vind het vet dat het straks veel makkelijker en goedkoper verkrijgbaar is (als het niet alleen voor Japan en Hong Kong is)

1 like

Iemand ervaring met de (grill)pannen van IKEA?

Heb al aantal jaar een steelpannetje van Ikea. Ik ben er super tevreden over, blijft mooi en is stevig. Ga zelf in de toekomst meer pannen halen van Ikea!

1 like

Dit is serieus de beste pan die bestaat. Ik brand mijn vingers aan alles en hiermee kan ik kokend water afgieten zonder iets van handschoenen te gebruiken:

Ik heb daarnaast deze twee, maar die zijn gewoon oké. Ik moet er bij deze twee goed op letten dat mijn eten niet verbrandt
afbeelding

Volgens mij zijn ze niet meer te koop, maar dat weet ik niet.

Mijn ervaring is dus wisselend: Skänka is fantastisch maar Kastrull oké.

3 likes

Al onze pannen komen van de IKEA en ik ben heel tevreden. We hebben ze nog geen jaar, maar tot nu toe niks te klagen

1 like

Volgens mij zijn de smalste schuifdeuren 75cm per stuk, als je dan een smallere kast hebt hou je in het midden een stuk over waar de deuren altijd overheen vallen en waar je niet bij kan. Heb je geen ruimte voor gewone deuren?

Platsa heeft wel een set schuifdeuren van 120 in totaal, daarmee heb je dan maar 5cm overlap, misschien dat je daarmee uit kunt komen?

1 like

Ik ben binnenkort jarig en IKEA family lid.
Ik krijg dan een mooie verrassing, aldus mijn mail van IKEA. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Mijn vriend gaat morgen verhuizen en wil nieuwe meubels kopen, dus als er iets van een kortingscode komt kunnen we daar beter mee wachten.

Volgens mij mag je gratis taart gaan eten

1 like

Hahaha cool!

Hebben ze ventilatoren bij de ikea? Ik ga vandaag lekker winkelen

Volgens mij niet!

Als je bedoelt of het binnen bij Ikea koel is: dat denk ik wel
Als je bedoelt of Ikea ventilatoren verkoopt: neen

2 likes

Iemand enig idee wanneer de PAX kasten weer (deels) in de aanbieding zijn?

Ik vind deze dingen gewoon t fucking beste van heel de Ikea.
Zijn gewoon echt de lekkerste koekjes die er bestaan

22 likes

Weet wat ik ga kopen volgende keer. Ken deze nog niet!

Deze stonden laatst bij de ingang om te proeven. Waren echt heerlijk eigenlijk.
Die letters kocht ik indd ook weleens voor mn dochter.

3 likes