Waarom ik hier eigenlijk kwam was om deze link te posten:
Hier zie je alle nieuwe artikelen van IKEA. Best leuk om alle nieuwe dingen te bekijken!
Waarom ik hier eigenlijk kwam was om deze link te posten:
Hier zie je alle nieuwe artikelen van IKEA. Best leuk om alle nieuwe dingen te bekijken!
Ik en mijn vriend gaan volgende maand samen wonen. We zouden graag een PAX kopen. Weet iemand van jullie of deze ooit met meer korting te verkrijgen zijn dan -10% actie die nu loopt? (In BE)
Heeft iemand een idee hoe ikea is met ruilen? Ik heb een aantal dingen die ik nooit gemonteerd heb (wandplank, deurgrepen) die nog in verpakking zitten en waarvan ik de bon nog heb, maar het is langer dan een jaar geleden. (Ik bewaar ikea bonnen altijd en ben lui)
Als ze je gunnen kun je vaak wel een tegoedbon voor het bedrag krijgen, maar niet meer je geld terug. Volgens mij hetzelfde als je geen bon meer hebt, en ze dus ook niet weten hoe lang het geleden is.
Vandaar de opmerking meer dan een jaar geleden gekocht, de vraag was meer gaan ze daar coulanter mee om, maar thanks anyway!
Hoe heet dit model?
Sorvallen!
Ik dacht altijd dat je met je Family-kaart onbeperkt mocht retourneren, ik vind nog wel wat verwijzingen daarnaar op Google, maar ik kan dat op de site nu niet zo terugvinden, had je een Family-kaart gebruikt?
Ik had ineens een brain wave over de keukenstangen van IKEA! Nu ik allemaal van die planten hangers maak en moet fotograferen kom ik door het hele huis haakjes tekort en ik wil niet mān hele plafond perforeren, dus heb ik net 2 van die FINTORP stangen en wat haakjes bestelt.
Die ga ik dus mooi aan het plafond bevestigen voor mān foto muur, dan heb ik meteen ruimte om ze tussendoor allemaal op te hangen en ook meer diepte op de fotoās.
Ook wat van deze potjes gekocht, superleuk in de hangers denk ik:
Welke is dat?
Oh shit die ik had ik ook moeten bestellen om wall hangings aan te maken! Verdikkie.
Volgensmij zijn die potjes wel zwaar! Ik heb een paar grotere en ik verbaas me steeds over het gewicht. Misschien wel iets om rekening mee te houden als je ze gaat ophangen!
Ja ik heb nu vooral blik en kunststof potten dus dit zal wel een tikkie zwaarder worden. Ik ga mān vriend even super epic pluggen voor in het plafond laten regelen.
Kun je tijdens lunchtijd (na 12 uur) bijv ook warm eten? Of kun je dan alleen lunch gerechten kiezen zoals broodjes en salades?
Is het tijdens warme dagen zoals vandaag extra rustig of juist druk denken jullie/weten jullie uit ervaringā¦?
Je kunt de hele dag door warm eten!
Mijn ervaring is dat het altijd druk is bij Ikea, zondagmiddag, maandagochtend, donderdagavond, maakt allemaal niks uit. Alleen op feestdagen is het extra extreem.
Dinsdagochtend! Dan is het rustig.
Ik was er laatst op een echt warme dag voor interieuradvies en toen was het mega rustig. Werden toen zelfs gebeld of we nog wel wilden omdat er veel mensen afhaakten bij goed weer.
Wij waren afgelopen vrijdag bij Ikea in Duiven en hadden veel drukte verwacht, het was echt heel rustig. Heerlijk!
Ik ben er nu al een tijdje en het is lekker rustig! Het wordt nu wel iets drukker maar alsnog valt het me mee!