Ik zou geen Slatten nemen, die bleef hier niet zo heel mooi. De Tundra ziet er gelijk wat mooier uit en blijft ook erg mooi! Weet niet of je in het oosten woont, wij hebben ons laminaat bij een outlet hier gekocht en waren goedkoper uit dan bij IKEA. Denk ook aan de ondervloer + plinten, dat komt er nog bij op.
Dankjulliewel voor alle reacties! Die slatten vind ik ook niet zo mooi, dus zou ik sowieso niet nemen nee. Ik denk vooral aan Ikea omdat het laten leggen relatief goedkoop is, goedkoper in ieder geval dan bij andere zaken.
Vind het echt belachelijk duur! en het is zo zelf gepiept met wat hulp van vrienden / familie.
Of lekker alleen doen.
Kennen jullie Pretty Pegs? Via die site kan je poten kopen voor onder IKEA banken, kasten, bedden en tafels. Ik heb bruine schuine pootjes voor onder mijn NORSBORG. Geeft het net een andere stijl.
Ik kwam net deze tegen: https://www.karwei.nl/assortiment/kast-borneo-elsa-pitriet-150-cm-hoog/p/B618152?linkid=12112573&utm_source=onlinepublisher&utm_medium=folder&utm_campaign=Idee-magazine3-new2
Wellicht een alternatief?
Heeft iemand ervaring met de Säbövik, goedkoopste boxspring? Ben lattenbodems echt spuugzat maar wil als ik verhuis ook niet een vermogen kwijt zijn aan nieuwe spullen
(Heb nog niet echt zicht op een nieuwe woning maar wel de inrichting al 99,9% voor ogen lol)
@Oprah ik kocht in de Zweedse supermarkt altijd kaka. Lag in de diepvries, zijn 3 soort chocoladerepen met kaneel erop. Was zoooo lekker, maar echt lang niet meer gezien. Is dit helemaal uit het assortiment?
Ik heb geen idee en ik kan helaas ook niet meer kijken voor je…
Heeft iemand ervaring met de Stocksund bank? Ik vind hem zo mooi, maar ben bang dat de kussens snel inzakken… kan online ook niet echt reviews vinden.
Ik zoek ze altijd op Marktplaats op. Kun je zien hoe ze eruit zien na gebruik.
Goeie tip!
Dat weet ik helaas. Die waren mijn lievelings maar zijn volgens een medewerker daar uit het assortiment. Huilon! Ik vond ze zo zo lekker. Deze toch?
Jaaa!! Deze inderdaad. Omg was zo lekker.
Heeft iemand ervaring met Pax deuren gebruiken om een kamer op te delen in 2? Dus als room divider zeg maar.
Zijn deze lampjes van de Ikea hetzelfde als deze van de Hema?:
&
Nee ze zien er anders uit ?
Alleen deuren? Waar maak je die dan aan vast?
O ik dacht dat ze er redelijk hetzelfde uitzagen maar k kon hebt moeilijk beoordelen
Ik heb die! Het matras wat erbij komt is weg echt bagger, echt zo’n logeerbedje zegmaar. Ik heb de boxspring (want ik vond hem mooi) en dan met een ander (duurder) matras, van dat standaard matras kreeg ik rugpijn
Nee ze zien er heel anders uit. Ander snoer, andere lengte, andere hoeveelheid lampjes.