IKEA topic

Jeetje de roolgordijnen van ikea zijn kak . Wat is er mis met een simpel koord?

Ivm veiligheid hebben we die niet meer, kans bestaat dat kinderen zich hier aan ophangen.

Geloof sowieso dat dit voor alle rolgordijnen in NL geldt?

BILLY kasten zijn 28cm / 40cm diep.
Moet niks uitmaken qua scharnieren

1 like

Hoi @Oprah, weet jij of de Vittsjo laptoptafel nog terugkomt? Hij staat wel in de winkel, maar niet in de stelling. En volgens de website ook nergens in Nederland op voorraad. Hope so!

Wij (Heerlen) krijgen ‘m volgende week weer binnen, alleen de witte kleur is wel uit het assortiment.

1 like

Zijn de handgreepjes van de Sundvik kast en commode ook los verkrijgbaar? We zijn een paar kwijt

Neen, even langs klantenservice gaan! Zij hebben losse onderdelen of kunnen deze bestellen.

Woon je niet in de buurt even bellen, dan kunnen ze opgestuurd worden.

Super, dank je!

Ik wilde de rabarber crumble kopen en ze hebben het niet meer het was zo’n teleurstelstelling :disappointed_relieved:

Ik wilde deze kast ook, helaas kwam ik er pas achter nadat de collectie al weg was :sob:

Ja super balen!

Bij de gamma hebben ze gelukkig nog met koord.

Ik heb van ikea eentje die zelf op hoogte moet blijven hangen en een met een stok.
Nou de ene blijft niet hangen. Die met stok is al kapot omdat de draad intern is gebroken.

Ik wil graag een nieuwe vloer maar heb niet zo’n heel groot budget. Daarnaast woon ik in een huurhuis dus wil ik ook niet heel veel investeren. Zijn er mensen die ervaringen hebben met ikea vloeren en het laten leggen hiervan? Hoe lang gaat het mee, kan het tegen een stootje van een huisdier etc? Alvast bedankt :blush:

Denk dat het wel uitmaakt of je de goedkoopste of duurste neemt
 de slÀtten is wel echt enorm goedkoop!!
Wij hebben op de eerste verdieping prairie eiken! Zelf gelegd, was fijne kwaliteit om te leggen. Hebben het nu 2,5 jaar dus en het ziet er nog goed uit maar zou ook wel echt heftig slecht zijn als het nu al niet meer goed zou zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb jaren terug een tundra vloertje in mijn vroegere studentenkamer geplaatst. Die ligt er na 5 jaar nog steeds supernetjes bij. Nu is een studentenkamer niet heel intensief gebruik, maar de kwaliteit was prima!

@NoTime wij hadden ook Tundra. Is prima hoor. Ook met huisdieren.

Ik heb een golv vloer. Ik vind hem heel fijn, was goed te leggen.

Tundraaaa zag er na 5 jaar nog altijd prima uit! Met huisdier en alles.

Nieuwe bewoonster kan er nu al haar meubels op gaan neerzetten.

Tundra gaat hier ook al 10+ jaar goed!

Oh nee, zo mooi!!

1 like