Ik zie aan de titels alleen al dat die van de HEMA meer lampjes heeft.
Ja dat klopt ook wel, ik vroeg me vooral af of ze op individueel lampjesniveau veel zouden verschillen.
Het is voor op mijn balkon en ik denk niet dat ik per se veel lampjes nodig heb, dus de hoeveelheid lampjes is voor mij minder belangrijk
Dus eigenlijk vraag je of iemand ze allebei heeft en verteld welke beter zijn? Denk niet dat je dan iemand vindt
Oohh goed om te weten!! Dankjewel!
Wat vet😍 superbenieuwd wanneer dit verkrijgbaar is!
In mei las ik!
Mooie dingen zitten erbij!
Heeft iemand hier ervaring met het verven van Malmkastjes? Ik heb ze geverfd, ziet er opzich prima uit. Alleen ik twijfel hoe lang ik het moet laten drogen voordat ik ze weer in gebruik kan nemen. Er komen ook dingen op te staan.
Moet ik een aantal dagen wachten of een volle week?
Waarmee heb je geverfd? Wat staat er op de pot qua aanbevolen droogtijd?
Ik ben dezelfde dag na het verven van mijn malmbed gewoon erin gaan slapen. Ging prima en nergens krasjes of deukjes oid.
Ik heb ze eerst geschuurd, geprimed en nu 2 laagjes acryl verf. Op de pot staat droog binnen 24 uur. Maar is het dan droog genoeg om er dingen op te zetten?
Dan is het met 2 dagen denk ik wel prima, ik denk dat je er niet op gaat tapdansen toch?
Wil je erover praten?
Volgens mij heb ik hier zelf nooit iets gevraagd maar wel meegelezen, en ik ben altijd blij met insider info! Bedankt Oprah.
Het is geen eeuwige break up!
We’ll meet again.
Bedankt voor de steun!!!
@Oprah zou je me kunnen helpen? Kun je bij de klantenservice ook vaatwasser bestek bakjes halen? Onze ikea vaatwasser zat er al in toen we het huis kochten en dat bakje is kapot en bestek valt er vaak doorheen. Een idee wat dat gaat kosten? Het is zo’n smallere vaatwasser dan normaal. Dank!
Volgens mij kun je die bakjes ook gewoon bij winkels zoals handyman halen.
Dit is echt een kleiner bakje dan normaal omdat de vaatwasser klein is. Op internetwinkels vind ik nl ook niets. Maar zou indd eens kunnen kijken. Hou alleen echt niet van allemaal tijd en moeite erin steken voor niks;)
Ja snap ik, maar die hebben ze ook. Heb mijne laatst ook moeten vervangen en daar gevonden.
Ah ok bedankt voor de tip iig!