IKEA topic

@inezweski ik moet je tot m’n grote verdriet mededelen dat er geen levering van onze geliefde haai komt tot november 2022 :sob::sob::sob: Productieprobleem omdat ze in Azië geproduceerd worden.

Samenvatting

4 likes

https://peetz0r.gitlab.io/blahaj-map/

Ik vind dit zo geniaal, he. Dat er een kaart is waar je kunt zien waar nog de populaire Blåhajs zijn.

8 likes

Nou je kan er nog 183 kopen in Utrecht, sla je slag. :stuck_out_tongue_winking_eye:

:raised_hands: Nog 183 Mark Sharks en Hugo Haaien

I don’t like sharky comments.

Ik heb trouwens alleen een IKEA-varken die vegan heet en een ander varkentjesknuffel die bacon heet. :joy:

Haha was het maar zo’n feest dat ze er nog waren :sob:

1 like

O, klopt dat niet? Wat stom dan :scream:

Nee ze zijn in geen enkel filiaal meer op voorraad helaas :frowning:

Wie gaat er de komende tijd naar de Ikea?

Ik heb een mooie bank gezien, de ÄPPLARYD. Maar ik wil hem natuurlijk wel in het echt zien, heeft iemand hem al gezien in de winkel? Ik ga meestal naar Duiven…

2 likes

Ik heb deze ongeveer een maand geleden al in Eindhovrn zien staan, kan me niet voorstellen dat hij in andere filialen niet staat.
(En ja, hij is fantastisch en nee, ik heb echt geen nieuwe bank nodig :disappointed_relieved:)

2 likes

Ik heb hem in de winkel gezien. Ik vind hem er echt mooi uit zien, maar hij is erg ondiep. Als je rechtop zit is het prima, maar wie doet dat nou? :stuck_out_tongue:

3 likes

Volgens de beschrijving heeft ie een zitdiepte van 61 cm en dat is best gangbaar toch? Brrr ik hou ook niet van ondiepe banken!

1 like

Oh geen idee wat normaal is. Ik vond hem alleen net ieeets te kort. Ik denk dat je hem dus echt eens moet proberen @ClaireCharlotte.

Edit: typfout

1 like

Haha ik had juist als probleem met een bank kopen dat ze allemaal zo diep zijn en dan kom ik niet met mijn voeten bij de grond als ik zit. Dus voor mij was dit ideaal geweest denk ik.

1 like

Haha ik heb het net opgemeten en onze huidige bank is korter :thinking: Ik denk dat het dan misschien bij die van IKEA korter voelt omdat het gedeelte bij je rug best bol is. Hmmmm. Nu wil ik nog een keer testen.

1 like

Hoe lang ben je dan? Misschien maakt dat nog wat uit haha.
Wij hebben nu de Nockeby, die bevalt nog steeds goed maar wil toch liever een hoekbank.

Ik ben 1.72 en m’n vriend is net iets langer dan 2 meter. We vonden hem beiden te kort in de winkel, maar nu wil ik heel graag nog eens proberen :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn bank is heel diep en ik zit al-tijd in kleermakerszit, maar als er bezoek is dat een soort half in een bevalhouding op mijn bank zit, denk ik altijd: ja, echt heel ideaal is 'ie niet. Maar voorlopig koop ik geen nieuwe bank, hoor.

1 like

In Duiven is deze bank niet aanwezig, ook niet in het magazijn. Alleen Groningen en Eindhoven verkopen deze bank. Heeft mogelijk te maken met de productieproblemen van dit moment.

2 likes

Wat stom! Echt uithoeken ook vanaf hier weeeeeh.

1 like