IKEA topic

In Zweden verkopen ze hem niet (meer) :sob:

Edit: laatst gekeken en toen stond hij niet meer op de website en nu opeens wel weer? Staat ook dat hij op voorraad is bij mijn IKEA maar ze hadden er 0 afgelopen maandag. Dus het klopt niet wat ik zei, hij is er wel nog maar heb ernaast gegrepen

1 like

Heeft iemand deze wel eens geprobeerd?

2 likes

Ja! Maar kan het slecht beoordelen want had niet de juiste ingrediënten in huis (tip - check voordat je het gaat maken!) omdat ik dacht dat je het kon mixen met water dus het was uiteindelijk een slap aftreksel van wat het kan zijn.

2 likes

Ja, was best goed te eten haha

1 like

Niet dit, maar ik zit op dit moment hun adventskalender naar binnen te werken en die is erg lekker. Dus tip voor als je dat sausspul gaat halen

is dat nog steeds met cadeaubonnen? :grimacing:

Ja! Volgens mij alleen niet meer zoals vroeger dat er grotere bedragen in zitten. Altijd 2x €5 volgens mij

3 likes

Mijn haai is helemaal plat hahaha, gebruik hem vaak als kussen op de bank ja :joy:

Love mijn BLAHAJ! Mijne heet Hugo. Hugo Haai :smiling_face_with_three_hearts: Ik wil nog een Mark.

4 likes

Haha ik las dit in een Lucia stem (geen idee waarom)

1 like

Ik maak m altijd met 300ml halfvolle melk en 50ml water. Wij vinden dat best ok zo… ga echt niet precies dat pakje volgen.lui

2 likes

Ik zie dat er nu op de verpakking staat dat je hem gewoon kan maken met water maar ik weet echt zeker dat het voorheen iets van x ml room + nog iets wat ik niet in huis had en dacht ja dáááág daar koop je toch geen zakje saus voor.

Klopt! Het waren twee of drie dingen zelfs denk ik. Daar
Koop je toch geen pakje voor 🥲

1 like

Precies!

1 like

Ik heb gisteren een afspraak gehad bij Ikea om het design van de keuken te bespreken (had ik zelf gemaakt). En degene aan de lijn was zo vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Zei over de montageservice ook nog ‘als je zelf een handig iemand kent kun je het ook door hun laten doen’ en ook over de oven dacht ze mee maar was het niet zo van ‘nu beslissen!’. En alles goed uitgelegd.
Dus tot dusver zit het qua service wel goed, hopelijk gaat het installeren en leveren ook gewoon soepel.

6 likes

Hugo Haai en Mark Shark :shark:

1 like

Het zal nog niet direct opgelost zijn

1 like

Hele domme vraag misschien maar op welke hoogte boor je ongeveer de handvatten van de PAX kast?

1 like

Waar jij ze mooi vindt!
Ik heb die leren lusjes en het schroefje zit net iets boven de onderste van de middelste 2 scharnieren van de deur:

3 likes

Ah dank je! Ik zat er zo diep over na te denken dat ik het helemaal niet meer kon bedenken. Maar wel handig om idd die scharnieren beetje te gebruiken als graadmeter.

1 like