Weet iemand misschien waarom de Malm bedframe in wit (160×200) niet beschikbaar is voor levering? Is echt al weken zo en ik wil hem zo graag
Ik weet niet of je hem al hebt maar je kan er niet meteen op slapen. Ze raden aan om hem een tijd te laten liggen om in vorm te komen en bij mij was dat 72 uur
En vergeet die lucht niet die er af komt, daar wil je echt niet in slapen😂
Kan je dat bedframe niet op good old Marktplaats scoren?
Te laat! Heb ik bij mijn huidig matras ook gewoon gedaan, nooit issues mee gehad. Bed ligt nu al uren zonder mij, dus zal vanavond wel checken of hij het nog doet.
Had al gekeken inderdaad, maar bij mij in de buurt is die niet te koop helaas
Klopt niet helemaal, je kunt er meteen op slapen alleen heeft het matras 72 uur nodig om in z’n normale vorm en textuur te komen vanwege de verpakking. Hij kan daardoor een beetje stijf aanvoelen maar je kunt er prima op liggen!
Toen ik 9 jaar geleden een matras kocht stond dat echt in de handleiding, ik was toen 15 en zou zoiets echt nooit zelf bedenken… misschien per matras anders? Of we hebben het destijds verkeerd begrepen haha
Oh dat neem ik meteen van je aan hoor! Ik weet alleen wat het advies op dit moment is met de huidige matrassen. De matrassen van toen zitten niet meer in het huidige assortiment. Denk een combinatie van voortschrijdend inzicht en gebruik van andere verpakkingsmaterialen en samenstellingen van het matras!
Na hoe lang zou jij aanraden een nieuwe te kopen?
Dat is afhankelijk van verschillende factoren. Allereerst het materiaal: bij een foam matras (koudschuim, latex, memory foam) zul je eerder last krijgen van kuilvorming dan bij een pocketvering of binnenvering matras. Het foam materiaal zal naarmate de tijd verstrijkt minder goed terugveren in z’n originele vorm en heeft daardoor een kortere levensduur. Wij houden 7 jaar aan voor een foam matras en 9 voor een pocketvering matras. Binnenvering (of bonellvering, dat is hetzelfde) daar tussenin. Daarnaast is het super belangrijk dat je matras geschikt blijft voor je huidige postuur, gewicht en lengte. Je zult dus eerder in aanmerking komen voor een nieuw matras wanneer deze in de pubertijd is gekocht, aangezien je dan nog niet uitgegroeid bent en dus mogelijk op een te zacht matras ligt.
Oh en nog een belangrijke, hoe voelt je matras als je wakker wordt? Ben je uitgerust of voel je pijnpunten als je wakker wordt? (Heupen of schouders) Dit kan ook een indicatie zijn dat het matras niet meer voldoet aan je huidige slaap wensen.
Ik lig nog heerlijk! We hebben toen het op 1 na hardste matras gekozen, ik ben een buikslaper en hou van hard. Ik heb wel een kuil en hij is wat vunzig, maar ik ben bang dat ik een verkeerde koop doe en dan minder lekker slaap
Dan vooral nog niks veranderen! Die jaartallen zijn ook gemiddelden. Overigens is het voor jou als buikslaper nog eens extra belangrijk om een stevig matras te kiezen omdat je heupen niet te diep in het matras mogen zakken. Als dit namelijk gebeurd, dan lig je niet meer horizontaal en zak je bij je romp in het matras. Houd dus echt goed in de gaten dat de kuilvorming geen klachten gaat geven rondom je romp (vooral onderkant rug). Toch kan het nooit kwaad om een ander matras in de winkel te proberen omdat je dan pas voelt of je matras écht wel zo lekker ligt als je denkt.
Grappig om te lezen, want ik heb dus net een nieuwe matras gekocht. Ik had een hele zachte die ik al minstens 10 jaar had. En ik ben een buikslaper. Nu een best stevige die ook veel fijner is.
Mijn broertje heeft een hele zachte en ik zak daar dan zo diep in weg en dan ligt mijn hoofd zo ongemakkelijk omhoog, daar kan ik echt niet tegen
Volgens mij leer ik hieruit dat m’n rugpijn 's ochtends niet komt omdat ik richting de 30 ga, maar omdat ik een nieuw matras moet kopen
Ben nooit zeker of jij serieus bent of gewoon zomaat wat verzint Die haai???
Kinderland hoort ook bij mijn afdeling en iedere keer als ik die haai zie of moet aanvullen, moet ik aan jou denken Ik overweeg hem ook maar te kopen en m’n collega’s te influencen ermee
Niet dat ik weet!! Zal eens ff in het systeem kijken of hij uit het assortiment gaat. Hij wordt niet zo vaak verkocht als de olifant of de aap bijvoorbeeld.
Pas maar op, straks is je reputatie naar de haaien