IKEA topic

Weet iemand misschien of je contant geld terug kan krijgen wanneer je iets terug brengt? Of moet dat met de pinpas waarmee betaald is?

Volgend mij krijg je hier niet contant terug, alleen per pin. Maar dat hoeft niet perse de pas te zijn waar mee is betaald

1 like

Laatst bracht ik wat terug en vroeg ze hoe ik het wilde, ik heb toen voor een cadeaukaart gekozen.
Volgens mij zei ze ook contant erbij maar dat weet ik niet meer zeker.

3 likes

Voor iedereen die nog Komplement draad mandjes of andere onderdelen van de PAX serie zoekt. Er was vandaag weer heel veel voorraad in Utrecht Kanaleneiland! Ik had een email reminder staan maar niks ontvangen, liep er vandaag voor iets anders en stond helemaal vol! :scream:

Komt omdat de rails en de draadmandjes hetzelfde artikelnummer hebben. De rails is op dit moment nergens leverbaar dus dan krijg je ook geen mail, vanwege hetzelfde artikelnummer. Draadmandjes zijn nu redelijk goed op voorraad!

Iemand enig idee of de Lindbyn ronde spiegel in goud nog terug op voorraad komt? Of hem misschien in de winkel gezien heeft? Voor mijn gevoel is hij al een hele tijd uitverkocht

2 likes

Heeft iemand hier ervaring mee en werkt het? De muren zijn helemaal superglad en vrij nieuw gestuct enzo, vind boren echt doodzonde.

1 like

Zou dit misschien geen vlekken achterlaten?

1 like

Nou kan niks lelijkerds zijn dan dikke boorgaten. Maar het kost geen drol zag ik dus ik ga er sowieso wel een paar proberen, vooral op muren waarop het met niet zoveel uitmaakt.

1 like

Of stuc/verf mee trekkenā€¦ Maar geen ervaring mee.

Erger me wel kapot aan dat ik keukenapparatuur wil die steeds niet op voorraad is en als het al binnen komt het er te weinig zijn om online te bestellen of klaar te laten zetten in een vestiging. Iemand ervaring mee of de klantenservice dat dan wel kan?

Het lijkt precies op de Tesa variant, maar dan een Ikea prijs. Lijkt me prima werken. Ik heb een schilderijtje op de zijkant van een hoge keukenkast opgehangen. Vond boren daar ook niet kunnen. Werkt echt prima.

1 like

Ik heb dit dubbelzijdig tape gebruikt in een huurhuis om een spiegel in de badkamer op te hangen. Bleef prima zitten terwijl die ruimte ook heel vochtig werd. Mocht het uiteindelijk laten hangen dus geen ervaring met het eraf halen en wat je dan wel/niet meetrekt.

Herkenbaar die pasgestucte muren en zonde er iets in te boren. Ik wil dingen aan de muur maar geen gaten in de muur.

3 likes

Wauw dit klinkt als een heel spannend experiment, met een spiegel!

2 likes

Toevallig mensen die recent bij de Ikea nog de lage zwartbruine Billy kast gezien hebben? De site kan hem niet meer vinden (alleen de andere kleuren zoals de witte), maar ik weiger te geloven dat ze specifiek die kleur uit het assortiment hebben gegooid. De kleur bestaat wel nog bij de andere groottes en bij het opzetstuk.

Heb gelezen dat ze dingen die lang uit voorraad zijn tijdelijk van de site halen. Misschien geldt dat ook hiervoor

Heeft een van jullie ervaring met de potten en pannen van ikea? Ben beetje mijn eigen uitzet bij elkaar aan het zoeken. Tips of donts van Ikea zijn welkom!

1 like

Ik heb een grote kookpan met gaatjes in de deksel zodat je af kunt gieten, maar die deksel is al heel snel kromgetrokken (ik denk in de vaatwasser, terwijl hij wel in de vaatwasser zou moeten mogen) en nu past heel die deksel er niet meer op.
Hij kwam wel uit de koopjeshoek trouwens :nerd_face: maar ik ben er dus niet echt tevreden over.

1 like

Las hierboven dat Ikea zich meer op de witte meubels of kasten wilde richten? Geen idee of het ook voor de Billy geldt

1 like

Ik zag die dus en dacht: ooo vet handig!!! Maar jeetje dat is echt shit als dat gebeurt!

1 like

Ik vind de kookpannen van de 365+ serie heel fijn! Ik heb ze nu zoā€™n 5 jaar en zijn nog steeds prima.

4 likes