Weet iemand welke deurtjes dit zijn? Foto van de ikea website. Je kunt enkel doorklikken naar het besta basiselement, er staat niet bij welke frontjes het zijn.
Ikea via Twitter vragen? Zij reageren vaak wel vlot!
Stockviken zo te zien.
Staat (nog) niet op de Nederlandse site!
Ik heb deze vandaag gezien! Zijn nieuwe deurtjes voor de Besta kasten, maar geen idee wat de naam is.
Misschien iemand hier?
Heeft iemand enig idee of de Skaftet wandlampem binnenkort weer op voorraad komen?
In mijn vestiging stond eerst begin september, maar volgens mij wordt dit steeds verschoven.
Volgens mij heb ik dit ook nodig in mn leven. Welke zwaarte heb je? 6, 8 of 10kg?
Het moet ongeveer 10% van je lichaamsgewicht zijn. Een kilootje extra mag ook nog
Haha ik verwachtte een of ander ergonomisch kussen maar dit is nog beter
Ik heb een verzwaringsdeken (als je vraag daarover gaat). Heb er soms wat aan, maar heb het ook weleens als benauwend ervaren.
Oooh, nee, absoluut niet vergeten. Maar nog niet gekocht. Niet bij de Ikea geweest onlangs.
Weet iemand trouwens of de Sinnerlig nog terug komt? En zo ja, wanneer ongeveer? Zie ze nu ineens op marktplaats weggaan voor boven de normale prijs
En wij willen er nog zo graag een.
Oh die is zo mooi! Ik zag ze in de winkel hangen, maar mân vriend was niet overtuigd haha.
Heb wel de tas uit die collectie weten te bemachtigen:
Hij moet nog wel wat beter in zân vorm komen
Komen wel terug, alleen zit een behoorlijk leveringsprobleem op zie ik. Moet vanuit Azië komen en door een tekort aan containers is het moeilijk hier te krijgen nu. In Duiven komt er week 42-43 weer wat binnen, vooralsnog. Kan uiteraard nog veranderen. Heb je je e-mailadres achter gelaten op de website voor een notificatie?
Is het de Sinnerlig rieten lamp? Amazon heeft exact dezelfde voor een tientje meer.
Ik ben ernstig op zoek naar de smaska bekers ons zoontje drinkt uit niets anders en er zijn al meerdere gesneuveld en nog maar eentje over! Weet iemand of deze nog terugkomen bij Ikea?
Kan ook niets soortgelijks vinden wat hij wel fijn vindt
https://m.facebook.com/IKEANederland/posts/4321617314571146?locale2=nl_NL
Vrees dat het nergens meer te krijgen is. Marktplaats in de gaten houden?
Weet iemand of er altijd iemand bij de keukens staat die je kan helpen bij korte vragen? Ik kan geen afspraak inplannen, maar eigenlijk heb ik die ook niet nodig. De keuken is al ontworpen, er moet alleen nog even naar gekeken worden en dan bestellen.