IKEA topic

Bedden en matrassen! Er is geloof ik vaker een actie op matrassen en dat kan veel schelen natuurlijk :blush:

Ah dat is mijn afdeling! Op dit moment zie ik nog niks aangekondigd staan maar dat kan vrij last minute pas aangekondigd worden. Mocht je iets willen weten over een bed of matras, let me know!

1 like

Iemand die weet of ze het stoommandje nog verkopen? Kan hem online niet meer vinden helaas.

Bedoel je deze?

(zoeken op vergiet)

1 like

Nee helaas ik bedoel deze! Maar toch bedankt

Klopt hij was destijds in het filiaal van Amsterdam te koop, nu helaas niet meer. Ga toch maar die andere variant proberen.

Dan maar op de hand, hopen dat ik het ook echt doe. Nog een aanrader voor de keuken? Heb ik een excuus om naar de winkel te moeten

Dit kan je ook in de Dille en Kamille kopen, mocht je die een in de buurt hebben :grimacing:

2 likes

Oh ik las natuurlijk weer verkeerd. Ja herkenbaar maar dan ff goed afdrogen. Thanks :blush:

Haha heerlijke mindset! Vaatwasser is leven. (Niet de toiletborstel erin he! :eyes:)

Technisch gezien kan het ja. Alleen kan je mij dan opvegen ik krijg al kippenvel bij het idee! Samen rondje ikea doen dan maar? :joy:

Dan geef ik je af bij smƄlland

Heeft iemand hier een bureau combinatie met Alex? Ik lees op internet dat de minimale diepte van een bureau 80cm is, de alex is 59 diep. Vind je dat storend ja/nee? Heb je het blad bijv gewoon breder? Dus een ā€˜lege ruimteā€™ achter de alex?

(dit is alex ALEX Ladeblok met lades, wit, 36x70 cm - IKEA )

Wij gebruiken een witte eettafel van Ikea als bureau en dat samen met Alex. Ik vond alle bureaus lelijk dus vandaar :joy:
Je hebt wel wat ruimte aan de achterkant, maar dat is niet storend ofzo. Anders zou je die ruimte waarschijnlijk ook niet gebruiken toch? Het is ā€˜maarā€™ 20cm.

Juist fijn om wat extra over te hebben! Je kunt ā€˜m vooraan zetten, dat ziet er strak uit maar ook wat verder naar achter.
Dat laatste vind ik zelf wat fijner, dan kan ik beide kanten met mijn bureaustoel draaien zonder dat ik aan een kant mijn knie tegen het ladeblok stoot.

Ja! Ik vind het wel fijn met snoeren enzo, heb mijn stekkerblok erachter weggemoffeld

1 like

Ik heb een bamboo blad (ook van Ikea) gecombineerd met Alex. Maar het kastje staat aan de muurkant, dus je ziet inderdaad niet echt dat er loze ruimte achter zit, vind het perfect zo. En aan de andere kant wel gewoon 2 poten, dat is de kant waar geen muur naast zit.

@Hetty @Deurklink @crazyvibes
Ja dus jullie hebben een 80 blad met 59 Alex en dan ā€˜loze ruimteā€™. Op pinterest en ikea zelf zie je namelijk bureauā€™tjes van 60, maar dat lijkt me wat krap (zeker voor mā€™n man, die werkt met 2 schermen en laptop etc).

We gaan een bureau maken van muur tot muur, ongeveer 3.5m. Dus voor twee mensen. En dachten dan zo iets. Thanks voor alle input!

2 likes

Dat voorbeeld ziet er leuk uit!!

Oh grapje, ik zie nu dat het blad wat ik heb maar 65 cm diep is, dus bij mij is er dus helemaal niet zoveel over haha. Heb dit blad overigens: ANFALLARE Tafelblad, bamboe, 140x65 cm - IKEA

2 likes

Ik heb meer zoiets:

Het bekant bureau met een los ladeblok.
Het blad van het bureau rust dus niet op het ladeblok. Als je dat wel wil, zoals op jouw plaatje, dan zou ik het ladeblok denk ik ook zo naar voren schuiven, dat is wel strak.
Bureaublad zeker 80 maken als je de ruimte hebt, dan heb je voldoende ruimte voor laptop/schermen/boeken/notitieblokken etc.

2 likes