IKEA topic

Staat hij dan op de grond bij jou? Is dat niet te laag voor bij een eettafel? 42cm…
Vind het een heel goed idee namelijk, maar daar ben ik dan bang voor…

Nee hij staat gewoon op de grond en dat gaat prima!

Edit: ik had op internet ook gezien dat sommige een frame op de grond hadden gemaakt zodat het leek alsof de bank zwevend was (en dan is hij automatisch wat hoger natuurlijk, de balken kan je zo dik maken als je zelf wil)

Ik heb ook besta als bankje, volgens mij 2x2 en 1x1 (dus 3 meter in totaal). Ik heb geen plank er over heen, maar een kussen gemaakt van schuimrubber. Staat nu meer dan een jaar en (nog) geen doorzakproblemen! Door het schuimrubber is het niet te laag voor de tafel trouwens. En heb 'm ook niet aan de muur gemonteerd.

1 like

Wij gebruiken hem als bankje maar met eiken planken eroverheen

1 like

Wij hebben die tistedal, slaapt heerlijk! Vond m wel duur, maar wel het geld waard!

1 like

Top.

Kan ook echt iedereen er op zitten? Ook zwaardere personen zeg maar?

En/of mensen tegelijk?

Ben bang dat dat inderdaad de topper was waar ik zo heerlijk op geslapen heb! Prijzig maar dan heb je blijkbaar ook wat. Dankje voor je berichtje!

2 likes

We hebben er met drie mensen tegelijk op gezeten, maar dat zou max. 200 kilo in totaal zijn geweest.

1 like

Ok top dank voor je reactie

1 like

Ik neig opeens enorm naar een (gepimpte) Ikea keuken (beetje lastig want al een aanbetaling gedaan elders, maar nog niks besteld dus hoop dat dat te fixen is…), maar ik kom die planner dus niet in met mijn laptop.

Hij zegt dat het met een desktop of tablet moet maar een laptop zou toch ook moeten werken? Iemand ervaring mee?

Wij hebben onze keuken 3 jaar geleden wel gewoon via onze laptop kunnen plannen. Ligt het misschien aan je browser of besturingssysteem? Volgens mij werkte hij in Google chrome niet lekker en bij internet Explorer wel. Of andersom.

1 like

Bij mij werkte hij alleen in Chrome, niet in Safari op mijn MacBook.

1 like

Weet iemand op welk moment van de dag er nieuwe plaatsen vrijgezet worden voor het plannen van een keuken?

Weet iemand of de dromsack (die tas die je als totebag en rugzak kan gebruiken) nog terugkomt?

Toen in het een klein maandjd geleden vroeg aan een medewerker in de winkel zei hij van wel. Maar het kon nog wel even duren helaas.

1 like

Kreeg toevallig vandaag een mail van Ikea dat er een voorlopige leveringsperiode is voor de groene tas tussen 18-25 september in Amsterdam.

3 likes

Is er toevallig iemand die bij dd Ikea werkt en weet welke acties er binnenkort zijn?

Weet iemand of je met een briefje van 200 kan betalen bij de ikea? Mits het bedrag gewoon in de buurt komt natuurlijk?

Hmm bij mijn Ikea kan je überhaupt niet meer met cash betalen om fraude tegen te gaan, dus als je al met cash kunt betalen zou ik er niet gek van op kijken als het niet met 200 mag.

1 like

Zoek je een specifieke actie? Ik weet alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen komplement (Pax) actie is vanwege de leveringsproblemen waar we op dit moment mee kampen. Zou goed kunnen dat dit voor meerdere afdelingen geldt want de voorraden zijn op het moment erg matig.

1 like