IKEA topic

Nope. Maar echt een safe haven was het niet afgelopen zaterdag was het echt een soort Black Friday maar dan met slechte bevoorrading en zonder afgeprijsde producten maar wel takkedruk in Utrecht.

1 like

Ja ik denk het! Thanks allemaal :raised_hands:t3:!

Op naar een besta kast haha

Nu je het zegtā€¦ In Barendrecht was het inderdaad ook super slecht bevoorraad. De kassamedewerkster zei dat het lag aan een tekort aan personeel

Ik ben vanmorgen in de IKEA geweest en niets wat we wilden hebben is op voorraad :unamused:

1 like

En ook aan de corona crisis, het suez kanaal drama :sob:

afbeelding
Ik kan deze lamp nergens meer vinden op de site. Is hij eruit?

Ik wil deze stoel zoooo graag maar lichtgrijs wordt niet meer verkocht en op marktplaats wordt potdomme bĆ³ven de nieuwprijs geboden :sweat_smile::laughing:

1 like

Hij is niet eruit maar erg slecht leverbaar.

1 like

Ben naar de Ikea gereden en hij was er gewoon :ok_hand:t3:

3 likes

Ik wil graag het tarva bed van 140x200 en daar kan een luroy lattenbodem bij. Maar op de pagina van de luroy staat dat die 90 cm is. Hoe kan dat?

Je hebt die luroy ook in 70cm als ik zo in de app kijk. Dus dan 2 van die.

Oh gelukkig. Als ik doorklikte op de website kom je op de pagina van de luroy van 90. Dankje!

1 like

Weet je dat zeker? Ik kan me herinneren dat ik hem 2 weken geleden bij Ikea Barendrecht heb gezien? Nouja ik ga morgen weer, ik kan wel even voor je kijken?

Dit is precies mijn bed :relieved:
Ps. Het is een heel fijn bed!

Mooi!!!

1 like

Online is die niet meer te krijgenā€¦ in lichtgrijs dan. Zwart en antraciet wel. Misschien heb je die in Barendrecht gezien?
Lief dat je voor mij wil kijken, maar ik woon daar ver vandaan, dus kan met het oog op de benzinekosten beter overbieden en in de buurt ophalen :wink:

Weet iemand hier of je de besta (tv) meubels sowieso ook met zekerheid als bankje kan gebruiken? Zonder zorgen dat het doorzakt? En dan dus op de grond gezet, niet gemonteerd aan de muur. Ik zie veel en vaak hacks en bankjes ervan maar dan zijn er vaak houten planken op gelegd. Dat hoef ik niet per se. Maar ik weet niet of die plank er alleen is voor het mooi of om er voor te zorgen dat je er stevig op kan zitten? Op de ikea website vind ik er niets over.

Wij wilden dat eerst ook doen maar zagen dit op de site van Ikea

Dus durfden het niet aan. Mā€™n vader heeft nu met een diy van Karwei een soortgelijk meubel gemaakt. Weet niet hoe het zit als je een plank bovenop de Besta legt.

Ah okee!

Ik heb er een eetbank van gemaakt met de deurtjes omhoog. Zodat het een klepbank is, maar ook omdat ik de bovenkant er niet stevig uit vond zien. De deurtjes leunen op 4kanten op hout dus genoeg ondersteuning. We hebben het nu ongeveer een jaar en nog geen problemen gehad

Edit: met een plank erboven verdeel je het gewicht wel beter, dus moet het misschien wel lukken ā€¦

1 like