Gefeliciteerd! Wij hebben vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht (ze zijn nu nog aan het bouwen), en er is dus een hele nieuwbouw instagram-scene, haha. Ik heb een apart nieuwbouwhuis account aangemaakt en ik volg zoân 400 andere nieuwbouw accounts, als je mijn account wilt DM me maar
Verder qua tips, dat is zo lastig. Laat je vooral niet gek maken! De projecten zijn heel erg van: koop een keuken, koop een badkamer, maar in principe hoeft dat allemaal volgens mij nog niet zo. Wij hebben bijvoorbeeld direct een badkamer gekocht bij de aannemer, en na 6 maanden kregen we te horen dat de tegels niet meer leverbaar waren. Omdat het destijds allemaal met strakke deadlines moest, was ik bang dat we nu te laat waren. Maar de badkamerman gaf aan dat we nog wel even de tijd hadden, dus toen dacht ik wel van: ehhh oke, miss toch met te veel haast de eerste keer de badkamer uitgezocht.
Qua meerwerk hebben wij een uitbouw van 2,4m, laten we de bovenlichten weghalen en hebben we iets luxer deurbeslag. We gaan uiteindelijk zelf (niet via de bouw) nog een douchewand plaatsen, een nieuw badmeubel (dat was via de bouw absurd duur) en zelf dakramen (laten) plaatsen (we kunnen zelf 2 dakramen laten plaatsen, zelfde merk, zelfde grootte, voor de prijs van 1 dakraam via de bouw).
Oke lang verhaal. Ik ben dus echt heel enthousiast haha.
Edit: zie nu dat de instagram-tip vaker is gegeven!