Huishoudtopic #1

Ik heb een keer zo’n ontstoppingsveer gebruikt, werkte wel goed en ik kreeg een hele klont etensresten eruit.

2 likes

Ik heb er een van AEG en daar ben ik mega tevreden over

Ja ik zou persoonlijk niet weten hoe je de kanalen van de ventilatie zelf schoon kan maken. Eerste stukje achter de ventielen lukt nog wel, maar verder heb je echt een speciaal apparaat nodig lijkt mij

3 likes

Mijne waren best smerig geworden en heb ze laatst helemaal schoon gekregen door ze in de gootsteen te leggen met heet water en een vaatwastablet. Het vet kon ik er makkelijk vanaf schrobben.

1 like

Heb je zelf wel al het doucheputje schoongemaakt van alle haren en zeepresten?

3 likes

Iemand een goede tip om een chocoladevlek uit een lichte bureaustoel te halen?

Ossengalzeep

2 likes

Jaa zeker haha

Ja het kan niet anders dan dat het haar is lijkt me (hoop ik)

1 like

De kleine schaartjes? Heh wat :joy:

Hahahaha grapjas
Maar ik ga het eens proberen!
Vraag me wel af waarom dit beter zou helpen, want ontstopper is ontstopper dacht ik, maar maybe not

1 like

Ik zit ff te denken, maar heb gister nog andere ontstopper erin gegooid. Zou ik nu dan wel al deze van hg kunnen doen of beter even wachten voor het met elkaar reageert

HG oven/grill reiniger werkt heel goed.
Rooster op het aanrecht leggen, sprayen en paar minuten laten losweken. Werkte als een tierelier! Had het gedeelte wat je niet kunt verwijderen ook ingespoten, omdat je sprayt komt het dan ook in de kiertjes, daar kwam het vet bijna meteen uitgelopen.

Phillips !

1 like

Jij bent Queen Huishoud gewoon. Ik geloof alles wat je zegt!

1 like

Wij ook en ook heel tevreden. Weet niet precies welk type we hebben maar hij heeft een lichtje in de zuigmond, je kunt m ook als kruimelzuiger gebruiken en hij is zo opgeladen en gaat dan zeker een half uur mee. Was nog geen €150!

Weet iemand goede handdoekhaakjes die je vast kunt plakken in de badkamer? Heb hele goedkope van de Action geprobeerd en nu van Tesa gekocht, maar ze vallen gewoon van de muur af als ik gedoucht heb en de badkamer vochtig is. Ik gebruik ze trouwens om een vuilniszakje aan op te hangen, maar daar gooi ik geen zware dingen in en een handdoek is nog zwaarder dus ik snap niet waarom ze telkens van de muur vallen.

1 like

De TISKEN haakjes van de ikea met zuignap. Zijn niet de mooiste vind ik maar ze werken perfect. Ook veel plakhaakjes gehad maar die vielen inderdaad af na iedere douchebeurt. Nu geen last meer van.

2 likes

Ik vind plakhaakjes nooit plakken, ook niet met zuignap, dus ik heb goedkope plastic haakjes gekocht en die met een klein beetje kit tegen de tegel gekit. Dat kan er later eventueel weer af (want huurhuis) door er met een plamuurmes onder te gaan. Nooit meer vallende haakjes :raised_hands:t2:

1 like

Ik heb deze van Ikea, hangen al 2 jaar muurvast!

1 like