Ik lees dit topic en ik vind dat ik nu ook een Dyson en een stoomreiniger nodig heb. Haat schoonmaken dus als dit het makkelijker maakt haha!
Met een stoomreiniger kun je bijv. de badkamer goed schoon krijgen dat je niet meer met schoonmaakmiddel en een (schuur)spons / doekje hoeft te boenen?
Ik ben dus echt een smeerkees en elke keer als ik één vlieg zie ben ik bang voor maden. Gelukkig nog nooit iets gevonden… Enige ongedierte waar ik last van heb zijn zilvervisjes / papiervisjes. Ze zitten ook in de bank dus die moet ik echt vaker stofzuigen. Ik heb nu ook een vochtvanger bij de Action gehaald en hopelijk doet dat ook iets. Ik las namelijk dat de bank ook heel vochtig kan worden ofzo.
Nog meer tips voor ventilatie / luchtreiniging in huis? Ik woon in een appartement waar ik niet ramen en deuren tegen elkaar kan open zetten dus alles open zetten geeft niet echt een lucht-doorstroom helaas… Ik ben ook aan het kijken naar een apparaatje voor luchtreiniging of een essentiële olie diffuser ding. Heeft iemand hier ervaring mee? Of planten die de luchtkwaliteit in huis verbeteren?