Niet continue op de lader laten staan helpt. Omdat je altijd een lekstroom hebt.
Daarnaast als je een met filter hebt, filter vervangen.
Misschien āgierigā maar ik zou contact opnemen met Bosch en vragen wat zij voor je kunnen betekenen. Als je aangeeft dat je hem pas een half jaar hebt dan zullen zij het vast ook niet normaal vinden dat hij na een half jaar al zo in kwaliteit achteruit gaat. Voor hetzelfde geld doen ze niks, maar bij zoiets heb ik persoonlijk: proberen kan altijd!
Zoooooo typisch. Begrijp heel goed dat je uit protest dat niet gaat doen. Maar om mij er even mee te bemoeien; praat hier wel over! Mannen begrijpen het probleem niet.
Bij de Blokker verkopen ze een dweil die laatst beste koop/ beste uit de test was bij de Consumentenbond.
Bedankt voor de tip!
Dames, heeft iemand een tip voor een goede maar vooral budgetvriendelijke draadloze stofzuiger?
Ik heb deze! Heel tevreden mee. Doet het nu al een jaar heel goed. Weet alleen niet of dit budget genoeg is voor je
Je bent de derde deze week
Ik weet dat hij het niet expres doet, dus vond het lullig dat ik hem met de troep liet zitten.
@Random ben toen ik afgekoeld was naar beneden gegaan en begonnen met schoonmaken en het er met hem over gehad. Hij had er inderdaad niet aan gedacht en is de rest van de avond mega lief voor me geweest en heeft geholpen met opruimen.
Oeps, ik scroll even terug
Haha zit je dan met je stofzuiger van ā¬500 Ik dacht altijd dat die dingen zo fantastisch zijn.
Ik heb de v11 eigenlijk alleen voor hoekjes en plintjes (want de robotstofzuiger doet de rest), maar ik heb er geen problemen mee? Je moet wel het juiste hulpstuk erop zetten, die brede voor tapijten/gladde vloeren werkt niet op kleine randjes.
Ik denk dat die niet bestaan, ik heb ook uitgebreid onderzoek gedaan en het komt er echt op neer dat er geen enkele (hoe duur dan ook) zo goed is als een Miele.
En die is met draad en 300 euro, maar de enige stofzuiger waar ik blij mee ben geweest met mijn hond en kat.
https://www.coolblue.nl/product/790355/miele-blizzard-cx1-powerline-parquet.html
Ja dit. Je wil gewoon een Miele en dan maakt die draad en zak en alles helemaal niet meer uit als je ervaart hoe dat ding alles schoon maakt. Ik wil nooit meer een andere stofzuiger dan een Miele (eigenlijk ook geen andere wasmachine en droger).
Ik vind het dus ZO moeilijk om ā¬300 aan een stofzuiger uit te geven, echt wtf ZESHONDERD GULDEN!!! Terwijl mijn moeder ook een Miele heeft en er ook echt bij zweert (zelfde met wasmachine en droger trouwens) en al 15+ jaar dezelfde stofzuiger heeft met nog steeds perfecte zuigkracht.
Komt denk ik ook omdat veel apparatuur tegenwoordig bewust met een beperkte levensduur wordt gemaakt. Sommige (duurdere) merken zullen het waarschijnlijk wel langer volhouden dan de goedkoopste maar technologie ontwikkelt zich zo snel dat het bij huishoudelijke apparatuur binnen een paar jaar al achterhaald is. Bij computers etc is het nog erger, dat is bij wijze van al achterhaald als je de winkel uitloopt.
Bovendien willen de fabrikanten natuurlijk ook dat je om de zoveel tijd een nieuw product bij hen koopt. Als je maar 3 van hun producten voor de komende twintig jaar koopt, maken zij ook niet veel winst
De wasmachines en drogers van miele zijn niet meer die van weleerā¦ Die oude gingen goed 20 jaar mee, maar die nieuwe niet meer naar het schijnt.
Ik ben btw ook team miele stofzuiger, vond dyson echt ruk. Klonk als een opstijgende f16, bah.
Ik heb de Dyson V11 en vind het echt de hemel. Ik stofzuig nu veel vaker omdat het even snel kan. Dat gekut met een snoer en dan die stofzuiger overal achter je aan slepen mis ik echt NIET. Ik heb een klein appartement en kan ongeveer 6 keer stofzuigen voordat ik moet opladen.
Volgens mij is dit geklets. Als je een Miele wasmachine of droger gaat verhuizen kan je dat niet zo maar doen want die dingen zijn mega zwaar. Wij hadden verhuizers die ook al begonnen te zuchten toen ze zagen dat we Miele hadden. Veel onderdelen zijn nog gewoon metaal en degelijk i.p.v. allemaal vervangen door plastic etc.
Uhm, elke wasmachine is zwaar? Daar zit vaak beton onderin want anders trilt dat ding na 3 x centrifugeren helemaal naar de dood?
Het gaat niet om de behuizing, maar om de motor/binnenwerk. Zo goed als alle wasmachines zijn plastic vanbuiten. Mijn ouders hadden vroeger ook miele maar dat werd nu niet meer per se aangeraden, want je kunt ook 3x een samsung van 500/600 kopen en er telkens 10 jaar mee doen terwijl die miele van 1500-2000 echt niet zonder meer nog altijd 30 jaar meegaat.