Trouwens grapje, was niet van Princess maar van TriStar (had zelf toen ook gegoogled)
Ooh misschien is t wel degene waar ik dus over twijfel
De stomer van Tristar heb ik. Exact dat type. Ik vind hem heel fijn werken! Krijg kreukels er goed uit en kan kleding behoorlijk wat verfrissen.
Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit een andere heb gehad, dus kan het niet vergelijken.
Even uit je raam hangen? Doe ik wel is met kleren die ik aan heb gehad tijdens uitgaan of bij een kampvuur ofzo.
Mmm wat kut
Kan je n nog ruilen?
Ze raden altijd aan om spijkerbroeken nooit te wassen, maar in de vriezer te doen zodat de vieze geurtjes eruit gaan. Misschien helpt dat?
Anders paar uur weken in heel veel wasmiddel
Of biotex (die groene doos) misschien?
Iemand tips om zwarte aluminium jaloezieƫn stof vrij te krijgen / makkelijk schoon te maken?
Beetje opendraaien en met een plumeau erover?
Ja dat deed ik dus, maar blijft kei veel zitten. En sloop dat ding half.
Plumeau met allesreiniger inspuiten zodat hij een beetje vochtig is?
Misschien zoān handswiffer? Volgens mij heb ik de nepperd bij Action gekocht, daar zit ook zoān houdertje bij om ze in te stoppen voor een of twee euro.
Heb je een gewone plumeau gebruikt of een jaloezieƫnplumeau? Die bestaan namelijk ook en werkten bij mij beter dan een gewone plumeau.
Nee zoān soort hand swiffer zoals @hoppa zegt. Ik heb gewoon geeeeen geduld haha, dat zal ook wel mee spelen
Eraf klikken en in bad leggen? Dat deed mijn moeder vroeger, ik heb geen bad, misschien dat onder de douche ook nog wel wil werken?
Holy shit, haha! Geen bad hier, maar lijkt me ook wel een heftige klus. Ik ga mn vriend wel lief aan kijken of jij het wilt doen
Ik las āeraf likkenā
Ik heb zoān licht Karwei kleed dat nu toch wel een beetje smoezelig begint te worden. Hoe reinigen jullie een vloerkleed? Of laat je het doen?
Ik heb een licht Karwei kleed met een tapijtreiniger schoongemaakt en hij was weer als nieuw!
Zoān ding gehuurd (met speciale shampoo)