De wc eend, en dus ook de Fresh discs zijn 1+1 bij ah deze week.
Oke, ik wil een snoerloze Dyson naast onze gewone rode Dyson.
Welke moet ik hebben? Ik twijfel momenteel nog tussen de twee V11 modellen. We hebben geen huisdieren, ik ben wel overal allergisch voor en asmatisch.
Woww dat stukje over drogerwater. Dat betekent dat ik het ook als strijkwater kan gebruiken. #lifehack
Ik heb hier een paar keer over een actionborstel gelezen maar over welke gaat het dan?
Wat is het verschil tussen de wasprogramma’s voor synthetische kleding en katoenen kleding op wasmachines? Het enige verschil dat ik hier ontdek is dat die voor synthetische kleding de helft minder lang duurt, als dat het enige verschil is, dan ga ik dat gewoon gebruiken
Kun je er niet iets over vinden in het boekje (op internet) misschien verschilt het per wasmachine nl
Katoen is veel steviger dan synthetische stof, dus het katoenprogramma op de wasmachine is normaliter het heftigste programma - hoogste temperaturen, hoogste toeren en langste duur. Het programma voor synthetische was zit zeg maar tussen fijn en katoen in qua duur en intensiteit.
Geil
De toeren en temperatuur kan ik zelf instellen, dus dan is het alleen nog de duur. Ik ga gewoon het synthetische programma gebruiken dan
Deze (en nu in de aanbieding zie ik):
Hoe maken jullie je hoogpolige tapijt goed schoon?
Hebben een robotstofzuiger en vanmorgen liep die ineens vast op het tapijt en liet toen allemaal kattenbakkorrels achter, echt super kut want die zie ik dus wel liggen maar met de gewone stofzuiger krijg ik die er gewoon niet uit?? Heb op handen en knieën op het tapijt gezeten, maar helaas.
Haha, verkeerde topic, of vind je wc-reiniger oprecht opwindend?
Hebben jullie overigens een vast huishoudschema? Zoja: hoe houden jullie dat bij?
Mijn vriend en ik hebben beiden onregelmatige werktijden, waardoor het er vaak inschiet. Dat we bijv. eens in de twee weken alles heel goed schoonmaken, het een tijdje goed bijhouden, het een tijdje vergeten omdat we beiden druk zijn of bijv. zelfs twee keer achter elkaar de keuken schoonmaken omdat we niet bewust zijn van wat de ander heeft gedaan.
Bestaat er een fijne app ofzo waarin je een lijstje kunt maken diens opties meerdere keren kunnen worden afgevinkt? Dat bijv. “Stofzuigen” 3 keer in de week kan worden afgevinkt, het liefst met een verschillend kleurtje ofzo voor elke gebruiker zodat duidelijk wordt wie hoeveel doet. We zijn beiden geen lijstjesmakers en we hebben beiden geen digitale agenda ofzo, dus we hebben geen idee van wat de opties zijn. Het lijkt me heel fijn om een overzichtje te hebben!
Ik vind het opwindend dat je je eigen toiletreiniger maakt rare schoonmaak kink sorry
Wat een fijne tip! Die app gebruik ik al samen met m’n vriend voor de boodschappen maar dit is ook echt ideaal! Had ik zelf nooit bedacht haha
M’n vriend werkt zelf in een elektronicawinkel op deze afdeling en zegt dat je sowieso een V11 moet hebben, dat roept ie tenminste altijd tegen mij. Wat me bijstaat is dat die Animal versie een beetje onzin is en de Absolute voor alle vloertypes is, in tegenstelling tot de Animal. Er zou alleen een speciaal opzetstuk voor dierenharen bij zitten geloof ik, maar that’s it. Hij is er nu niet dus kan het ook niet navragen .
We hebben gister de V11 Absolute gekocht bij de MM met goede korting! Echt, ik ben na 1x stofzuigen al fan. Wat een stof en troep kwam er uit mijn vloerkleed haha.
Ik zit te denken om een kledingstomer te kopen. Heeft iemand ervaring met 1? Aanraders of juist afraders? Ik zie door de bomen t bos niet meer als ik ga zoeken
Wij hebben een redelijk goedkope van Princess, rond de 25,- en enorm blij mee! Het haalt ongeveer 80% van de kreukels weg (als je het netjes op een hanger laat drogen iig!).
Ik heb een staande van SteamOne en ben er heel blij mee. Precies zoals ik verwachtte en hij komt heel erg in de buurt van de professionele stomers die in kledingwinkels gebruikt worden. Alle kreukels gaan heel makkelijk en snel uit alle materialen (van katoen tot zijde) en hij heeft een groot reservoir, dus ik hoef hem niet zo vaak bij te vullen. Ik gebruik hem meerdere keren per week, maar als je hem niet zo vaak wilt gaan gebruiken of de kreukels niet zo hardnekkig zijn, voldoet een goedkopere misschien wel. Waar twijfel je precies over?
Ik twijfel vooral over welke ik zou moeten nemen. We hebben niet veel ruimte, dus ik zou dan voor een travelsize moeten gaan. En dan vind ik t heel lastig of ik een goedkopere kan nemen of dat het duurkoop dan is.
Ik heb een hekel aan strijken, ik krijg er dan juist vouwen in of raar kleur verschil . Dus ik hoop dat met een kledingstomer dit niet gebeurd (snap dat strijken wel meer kreukels eruit haalt). Maar ik ben allang blij als ik geen mega storende kreukels heb.
Ik zat op internet te kijken, daar kwam de Philips kledingstomer GC365/80 (70 euro) en de Tristar ST-8916 Stomer (30 euro) goed uit de testen. En ja de gier in mij neigt dan wel naar de goedkopere maar als het advies van anderen is, om de dure te nemen dan overweeg ik dat zeker wel!