Ik heb dus ook de windowvac en vind hem perfect, maar daar heb je niets aan!
Wat @George hierboven zegt, die doeken van Jemako heeft mijn vriendin ook en die zijn denk ik zowaar nog makkelijker!
Ik heb dus ook de windowvac en vind hem perfect, maar daar heb je niets aan!
Wat @George hierboven zegt, die doeken van Jemako heeft mijn vriendin ook en die zijn denk ik zowaar nog makkelijker!
Deze heb ik ook, echt heel fijn.
Ik doe het gewoon met een spons en sopje van water en ammoniak. Als de ramen vet zijn dan is het een sopje van warm water en afwasmiddel. Spons eroverheen, afnemen met een trekker en androgen met een zeem.
Of ben ik nou heel ouderwets?
Ik was mn ramen met glassex en een krant
Voor mij werkt Glassex met een microvezeldoekje en keukenpapier het beste.
Tegenwoordig heb ik dus ook zoân K.archer windowcleaner. Maaaar vroeger in mijn eerste huisje / half student deed ik het altijd met schoonmaakmiddel en een theedoek Die windowcleaner werkt wel beter haha.
Nooit, laat het mân moeder doen Heb nog nooit ramen gewassen en woon toch al ruim 10 jaar niet meer thuis. Ssst.
Sopje met dreft, een trekker en een zeem. Als ik toch een streepje zie poets ik dat weg met een keukenpapiertje.
Ik wil een prullenbak kopen met 2 vakken om afval te scheiden (plastic en restafval). Ik zie verschillende opties qua verdeling, namelijk met 2 even grote vakken of juist 1 groot en 1 klein vak. Wat hebben jullie en is dat fijn?
Ik heb een Brabantia Twin Bin met twee gelijke vakken en ik gebruik ook een vak voor plastic en de ander voor restafval. Het was een rib uit mân lijf, maar ben er heel blij mee en gebruik hem nu al 4 jaar. Heel gebruiksvriendelijk en het touch-systeem werkt ook nog steeds perfect. De originele Brabantia zakken die precies in de bakken passen zijn wel heel duur, maar ik gebruik goedkope vuilniszakken van de Action. Die zijn wel iets kleiner, maar passen ook gewoon.
Ik heb een wat kleinere met 2 gelijke bakken van 20 (geloof ik). Top ding! Van de Blokker, was 20 euro.
Het ligt heel erg aan jouw afvalverdeling in huis en wat ze in jouw gemeente allemaal apart inzamelen, daar is denk ik geen eenduidig antwoord op te geven. Wij moeten alles scheiden, en krijgen in de praktijk maar 2 of 3 restafvalzakken per jaar vol, een 50-50 bak zou voor ons dus mega-onhandig zijn. Wij hebben van Ikea het afvalscheidingssysteem dat je in een keukenla inbouwt, met 1 grote voor plastic/blik/verpakkingen, 1 half zo grote voor gft, en 1 minibakje (formaat Tupperware zeg maar) voor rest. Verder in de berging nog aparte plekken voor glas, papier, textiel, chemisch en andere dingen (ijzer, hout, etc) die we dan naar de milieustraat brengen.
Heeft iemand de pannen van de jumbo? Die van de masterchef bedoel ik dan. Wat is jullie ervaring?
Glassex met keukenpapier, werkt als een trein.
Oh hier ben ik ook benieuwd naar! Mijn spaarkaart is bijna vol, nog 5 zegels.
Ik heb ze alle 5 al binnen (behalve de wok) maar kan ze pas eind volgend jaar testen. En ah. 90 euro voor 5 pannen vind ik meer dan prima.
Ik heb net zoân beetje de hele thread doorgenomen en zag allemaal lyrische reacties op stoomreinigers. Zelf heb ik er ook eentje gehad want ik heb een hekel aan dweilen (en twee katten dus moet snel droog zijn anders overal pootafdrukken), maar ik kreeg na een paar weken een laagje over het laminaat dat niet meer wegging en het vuil leek er op te blijven liggen ofzo. En waar ik geen laagje had, kreeg ik allemaal strepen. Inmiddels is de stoomreiniger overleden, hij ging op een gegeven moment gewoon niet meer aan dus heb 'em weggegooid⊠maar niet een nieuwe gekocht omdat ik niet weer zoân laag/vegen wil hebben.
Hoe voorkomen jullie dit?
Ik had zoân stoomreiniger met driehoek als voet waar je van die stoffen lappen met klittenband aan vast maakte (en die kun je gewoon wassen).
Jaa! Bijna hele set compleet, ik vind het hele fijne pannen! Worden makkelijk schoon en hebben handige inhoud streepjes voor water ed.
Gieten makkelijk af en ondanks de glazen deksel niet te zwaar
Moet je zout en glansspoelmiddel toevoegen aan je vaatwasser als je all in one tabletten gebruikt? De vaatwasser geeft telkens aan: zout bijvullen.
Volgens mij wel