Ik heb net de wc schoongemaakt. Dacht zal de onderkant ook weer eens doen. Zeg maar de plek waar de pot vast zit aan de vloer. Dus ik losgaan met mijn stoomreiniger. Mijn god er kwam toch een ranzigheid uit die kiertjes, en een vieze pislucht. Had alles weggehaald met een keukenrol want wilde die ranzigheid niet in mijn wasmachine of in een van mijn doekjes. Na een uur kom ik boven ruik ik die pislucht nog steeds. Was ik vergeten de prullenbak te legen waar ik die keukenrol in had gegooid. Note to self, voortaan die randen meenemen
Ik wil nu helemaal een stoomreiniger
Welke stoomreiniger heb je? Ben nog op zoek naar een.
De KƤrcher sc3 dacht ik. In ieder geval iets met een 3. Had hem nadat hij hier was besproken weer even tevoorschijn gehaald. Was een goede aankoop dit.
Heb je al baking soda + azijn geprobeerd? Dat helpt meestal wel. Voor het loswippen van het dekseltje gebruik ik wel eens een pen of schroevendraaier. Of zit ie echt muurvast?
Ben je met 32 te oud voor een Sinterklaaslijstje? Ik wil nu dus zoān KƤrcher stoomreiniger. Nu! Haha
Ik ga verhuizen en de badkamer van mijn nieuwe huis heeft echt een hele goeie buurt nodig heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan doen zonder hele heftige schoonmaakmiddelen te gebruiken?
Schoonmaakazijn!
Ligt aan het probleem, kalk ga je te lijf met een zuur (zoals azijn), vet (zoals zeepresten) moet je te lijf met soda (of iets in die richting).
Yesss dit heeft geholpen dankjewel! Ik kan weer veilig douchen zonder dat het over loopt.
Hier staat hij ook al in mān Google geschiedenis
En toen ik vanmiddag de wc aan het schoonmaken was, miste ik het apparaat waar ik tot dat bericht nog nooit aan had gedachtā¦
Aanrader YouTube kanaal: Clean My Space
Veel handige videos over schoonmaken. Ze runt zelf ook een schoonmaakbedrijf.
Ok, ik ben heel gemakkelijk te influecen als het gaat om dingen die schoonmaken ook maar iets makkelijker makenā¦
Dus de KƤrcher stoomreiniger gekocht. Alleen kunnen jullie ermee werken zonder huishoudhandschoenen? Het handvat wordt soms behoorlijk warm en mijn man heeft al een paar keer met uitroepen van pijn (nu doet hij dat wel vrij snel ) in zān handen gestaan. En er lekt soms ook soms even stoom uit de kieren wat inderdaad niet heel prettig is.
Ja, de sc3. Ga ik het nog een keer proberen en anders inderdaad maar even gaan bellen. Dank je wel!
Ik heb Deze, vind ik echt geniaal, geen gesop op de vloer, geen vies water waar je je doek in uitspoelt. Ik spray mān hele raam in met die ruitenreiniger die erbij zit (of gewoon glassex aangelengd met water), dan was ik ze met die witte unit en dan wegzuigen met de waterzuiger. Het duurt echt nog maar een tiende van de tijd die het vroeger kostte met een gewone trekker etc.
Ik ben de enige persoon die dus niet met zoān windowvac over weg kan en er alleen maar strepen van krijgt. Zelfs mijn moeder (mijn ultieme nooit te behalen niveau voorbeeld als het om huishouden gaat) is er tevreden over en begrijpt niet hoe ik het voor elkaar krijg.
Dit helpt niet
Met raamdoeken van Jemako. Het wordt perfect streeploos schoon en je hebt alleen water zonder sop nodig!
De glazenwassers op mān werk gebruiken een sopje van Dreft afwasmiddel. Verder niks bijzonders.
Oh sorry, ik bedoelde het ook als grapje. Ik moet er zelf ook heel hard om lachen dat het mij dus zelfs met zoān ding schijnt te lukken. Ach, ik heb andere kwaliteiten