Ik heb deze ook, maar gebruik hem echt we weinig. Ga dit weekend de badkamer maar weer eens onder handen nemen.
Heb je nog tips? Gebruik hem voornamelijk om de vloer mee te dweilen
Ik heb deze ook, maar gebruik hem echt we weinig. Ga dit weekend de badkamer maar weer eens onder handen nemen.
Heb je nog tips? Gebruik hem voornamelijk om de vloer mee te dweilen
Ik gebruik m vooral in de keuken en badkamer idd! Wat ik eens in de zoveel tijd doe is de gootsteenafvoer (soms even eerst dat ijzeren putje loshalen), maar ook de voegen van de tegels met de borstel. En als je een schone lap hebt kun je ook de keukenkastjes doen! Scheelt zoveel werk. Je kan het even nadrogen ivm strepen. Bij ons komen de keukenkastjes niet tegen het plafond aan, als ik er echt zin in heb klim ik op de aanrecht met dat ding om bovenop schoon te maken. Dan krijg je dat vet er zo af. ~ ik ben echt te enthousiast hierover
Mijn vriend had laatst zomaar ineens een dyson V8 gekocht en ik was sceptisch maar ben nu dolgelukkig
De variera van ikea! En dan uit het zicht in een meterkast/berging/oid?
Dit is soms ZO heerlijk he haha. Ik heb vandaag ook zoān dag gehad. Alles is weer helemaal spic en span en heb ook veel kasten uitgezocht/opgeruimd. Zit nu echt ultiem gelukkig op de bank met een wijntje te genieten :ā)
Wat is de allerbeste manier om mijn (sorry, echt gore) voegen in de badkamer schoon te krijgen?
Deze werkt echt heel goed! Toevallig gisteren nog gebruikt met een oude afwasborstel en alles is weer blinkend schoon.
En een tijdje geleden ging het in het Action-topic over een elektrische borstel die goed was om voegen schoon te maken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Sorry domme vraag waarschijnlijk maar is dat dan een elektrische tandenborstel of echt een elektrische schoonmaakborstel?
Oh thanks! Moet ik toch ook eens even naar kijken.
Good old schoonmaakazijn werkt ook top! Ik doe het in een sprayflacon met water (1 deel water, 1 deel azijn) en spray dat op de voegen. Half uurtje in laten trekken en dan schrob je het met een schuursponsje zo schoon.
Waar kan ik het beste mijn laminaat vloer mee schoonmaken? Ik heb al gehad: HG, Bruynzeel van de Action en St. Marcs en het is allemaal niks. Of het blijft dof en vlekkerig, dan denk ik tijdens het dweilen jeej wordt mooi maar helaas. En nu zit er zoān stom vettig laagje ofzo op, overal waar mān hond loopt zie je nu van die pootjes zeg maar. Heel irritant, wie heeft de gouden tip?
Blue Wonder werkte echt als een droom in ons oude huis waar ook laminaat lag!
https://www.ah.nl/producten/product/wi164901/blue-wonder-vloerreiniger
Ah thnx! Ook wel eens gehad in een ver verleden maar kan best zijn dat die wel beter was dan wat ik nu steeds koop
Help, er poept steeds een kat in mijn geveltuintjeā¦ die maakt dan ook een kuiltje waardoor heel het voetpad onder de aarde ligt.
Iemand tips hoe ik dit op een diervriendelijke manier kan tegengaan?
Je hoort altijd dat koffiedik zou moeten werken, of van die kokosdoppen. Je kan bij bijv. de Welkoop ook ākattenschrikā kopen, alleen ruikt dat wel heel sterk volgens mij.
Ik gebruik altijd pledge, wel belangrijk om echt heel weinig te gebruiken (misschien nog wel minder dan op de verpakking staat, ik doe een half dopje op een emmer), anders blijft er zoān laagje liggen inderdaad.
Ja second that! Ik vind dit echt de fijnste en maakt ook goed schoon.
Mijn doucheputje zit verstopt met haren en ik krijg hem niet los gedraaid, vandaag in de winkel kon ik nergens ontstopper vinden.
Iemand hier tips om dit zelf nog te kunnen doen?