Huishoudtopic #1

Chill dat ga ik proberen dan!

1 like

:grin::+1:

1 like

Ahh echt oke!

Zo kneuterig maar zal zo blij zijn als mijn oventje weer mooi glimt :crazy_face:

Ja vind ik ook.

1 like

Sorry, dat had ik niet gezienā€¦

1 like

Hoe maak je je matras ermee schoon dan? Er op strooien en eraf halen lijkt me lastig?

Eraf stofzuigen. Alleen dan wel echt goed stofzuigen en dus niet zoals ik maar een beetje op gevoel (want wit poeder op wit matras zie je amper) tot je geen zin meer hebt en dan de volgende x dat je je matras omdraait soda door de hele kamer heen strooien :sweat_smile:

4 likes

Dan is het er ook af toch :joy:

4 likes

En je kamer dus ook gelijk schoon :joy:

1 like

Ik heb vandaag mijn oven schoongemaakt met baking soda door jouw tip en het is al zoveel schoner !! Dank :blush:

2 likes

Wat goedā€¦ graag gedaan

Hoi, ik was heel benieuwd hoe jullie je wasgoed laten drogen. Ik kan het niet in de droger gooien en in mijn appartement kan ik het ook niet goed uithangen. Heb wel al eens geprobeerd om het over een deur en stoelen te laten drogen, met als eindstand bruine vlekken op mijn witte wasgoed. Nu zijn mijn opties een beetje opā€¦

Hoor graag jullie tips!

Een wasrek?
Je hebt ze die je over de rand van de deur kan hangen, of uit je raam, of je moet een staande in je kamer kwijt. Niemand heeft een andere magische manier van was drogen :stuck_out_tongue:

5 likes

Heb je ook al 95 graden kookwas geprobeerd?

Kookwas, wasmiddel, schepje baking soda en azijn in het vakje van wasverzachter doen.

Edit. Wasmiddel en baking soda bij elkaar doen of baking soda bij de voorwas doen. En azijn in wasverzachter bakje. Stond niet helemaal duidelijk. Sorry.

2 likes

Gaan die handdoeken er niet aan op 95 graden? Want dan ga ik het zeker eens proberen.

Heb er geen last van alsin handdoeken zijn nog steeds even goed.

1 like

En als dat niet werkt de filter van de wasmachine even schoonmaken.

Influenced.

7 likes

Maar hoe doe je dit dan, want het past bij mij niet allemaal tegelijk zegmaar. Ik was het namelijk wel tegelijk, en kan dan alleen mā€™n dekbedovertrek kwijt, maar wat doe je dan in de tussentijd met je hoeslaken?