Hopelijk is deze ook in de winkel te koop want ik wil hem nu! Ik heb een plek in het tapijt door kaarsvet, hopelijk krijgt deze hem eruit.
Oeh kaarsvet is wel een hele lastige. Heb je een strijkbout en keukenpapier al geprobeerd?
Okee nog niet, wel een goede! Binnenkort strijkijzer lenen van mijn ouders haha. Helaas hadden ze hem niet in de supermarkt
Jammer zeg. Ik was te lui om zelf te gaan kijken in de supermarkt gisteren, dus heb ik hem bij bol besteld. Vandaag besteld is morgen in huis.
Een föhn werkt ook goed!
Die heb ik wel! Ben benieuwd, want het is echt een heel dun, maar rood laagje wat erin getrokken is.
Dan zou ik dat eerst proberen zodat de meeste rommel er uit is. En dan daarna de spray van Vanish.
Mijn kleed lijkt gewoon nieuw. Ik ben nog steeds verbaasd dat het zo goed heeft gewerkt.
Ik zou hier denk ik een magische witte spons voor gebruiken. Blokker heeft die o.a.
Dat zou ik niet doen, ik denk dat je daarmee lichtere vlekken krijgt. Had de zool van mn suede vans ermee gedaan en was per ongeluk een beetje over de stof gegaan en er zaten meteen vlekken.
Oh serieus? Dat is naar zeg! Dan zou ik het niet doen nee. Maar iets van een middel er op smeren lijkt me gezien de stof ook riskantâŠ
Ik gebruik de witte sponsjes regelmatig in huis als er ergens een donkere veeg (meestal van een schoen) op een glad oppervlak zit, en dat helpt vaak.
Ik zou inderdaad gummen (maak je het suede wel wat kaal mee), en als dat niet genoeg doet, het hele achtervlak (dus niet de helft) nat maken met een nagelborsteltje, met een sopje van shampoo en water en een nagelborstel wassen, voorzichtig uitspoelen (bv met een spons) laten drogen aan de buitenlucht (dus niet inde zon of verwarming) en dan voorzichtig opborstelen met een suedeborsteltje of droog nagelborsteltje.
Voel ik me helemaal Betty Draper dat ik op een zondagochtend een witte was aan het ophangen ben, blijken er in al mijn shirths allemaal gele zweetvlekken onder de oksels te zitten. Iemand die er al eens succesvol uitgekregen?
welke anti water spray voor schoenen en dergelijke vinden jullie nou echt de beste?
ik heb altijd HG maar ben bijv benieuwd of iemand die CrepProtect ooit eens heeft geprobeerd?
HG best prima maar echt super zou ik het niet noemen
Als je het in de zon legt dan gaan ze er ook uit! Maar geen idee of het zonnig genoeg is vandaag.
Ik gebruik altijd eentje van de Action. Kost geloof ik âŹ1,19 en ik ben erg tevreden. Op een festival deze zomer was het Ă©Ă©n grote blubber bende en ik had pas âs avonds last van natte tenen.
Crepprotect is top! Maar die van Kruidvat huismerk is ook prima.
Hoi! Weet iemand toevallig een goede textiellijm of een andere soort lijm? Van mân allstars laat de witte rand langs de zool helemaal los. Het moet dus wel een soort van soepel/ buigzaam blijven
Ik laat dat meestal bij de schoenmaker lijmen, hier rekenen ze daar niets voor
De alleslijm van de Action schijnt wel goed te zijn. Daar hebben ze ook textiellijm van. Voor 90 cent is het in ieder geval het proberen waard!
Ik heb 2 van zulke wasmanden en vind dat echt zo veel fijner dan een gewone open wasmand, voelt veel opgeruimder omdat je niet meteen de berg was ziet. Als die vol is probeer ik meteen de wasmachine aan te zetten, maar onze wasmachine/droger staan op zolder dus als we dat niet meteen opruimen zien we dat ook niet echt. Soms probeer ik meteen uit de droger het op te vouwen en op te ruimen, mja dat is meer uitzondering dan dat het echt wekelijks gebeurd haha.