Oh maar dan is het heel logisch toch, dat je meer nodig hebt! Extra reserve is dan wel fijn. Ik heb nog geen etentje gegeven door de lockdown etc, voorheen was het met max 12 mensen en ging ik tussendoor eventjes afwassen. Maar ik heb ook geen 24 borden (voor- en hoofdgerecht) bijvoorbeeld. Als het regelmatig voor zou komen had ik dat wel gehad maar voor nu hebben we die ruimte ook niet in de keuken.
Welke afvalzakken waren nu een dupe voor de Brabantia Bo 36 liter (één bak) op pootjes? De R-zakken horen er normaal in.
volgens mij was daar geen dupe voor, wel eentje voor de bakken van 12+24liter.
En anders hoor ik het ook graag, 40 cent voor een vuilniszak, manmanman
Ik ben bijna van plan om een duo binnenbak aan te schaffen zodat ik goedkoper uit ben haha. Vanaf januari moet ik hier toch per zak afval betalen, dus dat komt voor mij voordeliger uit. Niet oké die prijzen voor een afvalzak.
Geen idee of het hier past, maar wat doen jullie qua energie voor aankomend jaar? Tarieven 2022 zijn nog niet bekend en ik heb een variabel contract.
Ik blijf bij vattenfal, daar zit ik net sinds 3 weken omdat eneco mij had overgenomen. Tarieven zijn grotendeels al bekend hoor.
Ons contract is bijna afgelopen en wordt dan ook variabel, wij wachten nog even af tot de prijzen hopelijk na de winter weer dalen en sluiten dan een nieuw contract af voor een jaar.
Waarom niet een gewone goedkope vuilniszak van Appie huismerk? Uit interesse haha, ik merk eigenlijk weinig verschil met de echte Brabantia.
Omdat die zakken (R althans) breed en kort zijn, dus een normale zak past er helaas niet in
Die passen inderdaad niet. :’)
Hoe breed/lang is de bak? Wij hebben geen Brabantia prullenbak maar wel een andere brede en die best ondiep is. Ik wil het wel voor je opmeten om te kijken of onze vuilniszakken ook in de Brabantia passen.
Edit: onze bak is 39x23 en 33 cm hoog.
De zakken zijn 70x60, de bak is 48x24x35.
Denk dat het dan net niet breed genoeg is. Heel slim ontworpen deze mooie afvalbakken haha.
Hoe heb je dat gefixt? Ik ben ook overgenomen door Eneco, maar mag pas in december overstappen.
Ik las in de krant dat het het meest verstandig lijkt te zijn om nu even variabel aan te houden en dan pas weer vaste tarieven af te sluiten als de prijzen wat gezakt zijn.
Ik weet het ook niet zo goed… mijn contract loopt begin dec af dus moet nu een besluit nemen, maar weet niet of variabel voordelig is voor een heel jaar
Zoals hierboven gezegd geeft variabel je de optie te wijzigen als de prijzen dalen. Mijn aanbieder heeft helaas de tarieven nog niet beschikbaar voor 2022
Ja maar ik zit dan sowieso toch weer een jaar vast aan dit contract? Of kun je halverwege nog switchen van variabel naar vaste prijs? Dat lijkt me gek eigenlijk
Dat is volgens mij het voordeel van variabel dat je kunt overstappen
Aah oke dat wist ik niet! Thanks, dat maakt de keuze misschien wat makkelijker. Ik ga er even induiken!