Wel goed opletten met overstappen wanneer je dan overstapt. Het kan je dan namelijk ook nog meer geld kosten dan wanneer je je jaar af maakt. Volgens mij contract datum die dat dan is. Heeft er mee te maken dat je de dure maanden van de winter al deels betaald in de zomer.
Ze hebben mij op verhuizen gegooid (net als een hele hoop andere mensen) maar dat was wel in de eerste dagen, toen deden ze niet zo moeilijk. Ik heb maar 3 dagen bij Eneco gezeten. Eneco heeft zelf al gezegd dat ze geen boetes geven enz dus je had allang weg kunnen zijn. Ik heb ook allang mijn eindnota gehad van Eneco.
YouTube made me buy it… Ben benieuwd of m’n kraan nu wel weer gaat glimmen, zal voor en na foto’s maken
Omg auri katariina in the house! Waar heb je dit gekocht?
yes. I have no trashes.
Via 123schoon.nl Die sponzen voelen wel echt anders aan dan een “gewoon” schuursponsje. meer tusseneen soort staalwol/ puimsteen en schuurspons in.
Omg review!!! Als ik tiktok moet geloven is dit goud.
naja, mn douchekraan is helemaal dof (had die anti kalk wceend er te lang op gedaan), het is wel iets opgeknapt, maar het is niet zo magisch als op het web (heb het nu met die scrub daddy powerpaste gedaan), heb die pink stuff op mn pitten van het gasstel gebruikt, dat werkte wel echt beter dan gewoon met Cif of dasty ofzo. maar alsnog niet zo magisch helaas. Heb wel ook de indruk dat dat allemaal veel viezer is dan dat je bij normaal gebruik en normaal schoonmaken hebt.
Hoeveel was je voor dit kwijt? Ben benieuwd hoeveel zo’n setje kost.
Zou het cementsluier kunnen zijn? Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto. Mocht het zo zijn, dan heb je hier wel iets aan:
Als het een reactie zou zijn op schoonmaakmiddel, dan zou je het denk ik ook bij de andere tegels moeten hebben. Hoe lang zit het er al?
Hmm ik kijk naar afbeeldingen van cementsluier, denk niet dat het cementsluier is… heb het al ruim een jaar en de badkamer is 6-7 jaar oud. ik realiseer me nu dat het wrs toch kalk is want er lekt water van de doucheslang.
Waarom het dan niet wegging met groene zeep en schoonmaakazijn is me een raadsel🙄 ik ga weer azijn doen maar dan wat langer laten inwerken!
Heb je een stoomreiniger? Wij hadden hele hardnekkige kalk op de glazen douchewand/deur en tegels (onderste rand zwart dus ook zon mooie witte sluier) en kreeg dat met azijn enzo ook niet goed weg. Na het behandelen met azijn leek die witte waas op de tegels ineens een stuk meer aanwezig ook. Ook dat hg spul haalde het maar minimaal weg Heb uiteindelijk met de stoomreiniger alles gedaan, toen spul erop, intrekken en toen was het veel beter. Zal even mijn post daarover terugzoeken voor foto’s en wat ik precies heb gedaan.
Edit: Huishoudtopic - #5206 door Suikerklontje en dan het onderste stuk
@Suikerklontje jaa haha, toen ik het topic doorzocht op tips kwam ik jouw post tegen, maar vond het klinken als veel werk terwijl het best meevalt nu ik het weer lees.
En wat je zegt met alleen schoonmaakazijn zijn de witte plekken nu nog duidelijker te zien helaas🙄
Ik heb alleen een dweil met stoomfunctie dus ga het daarmee proberen te doen, als het goed is krijg ik hetzelfde stoomeffect als jij zonder de doek erop, hoop dat het lukt!! Bedankt!
Haha ja het is wel iets meer werk dan zonder stoom natuurlijk, maar opzich als dat ding eenmaal warm is niet meer dan met een natte doek eroverheen. Niet te snel eroverheen, het moet echt goed warm worden.
Misschien citroenzuur eens proberen! Is een soort poeder. Ook goed laten inwerken en schrobben.
Thanks ga er even op zoek naar!
Min €10,- voor de zilvervisjesspray. Maar op zich, als je die powerpaste koopt zit er ook al een spons bij, dus die zou je ook best weg kunnen laten
maar eerlijk, ik weet niet of ik het nog een keer zou bestellen. Denk dat ik dit gewoon uit m’n systeem moest krijgen
Ik heb wel last van cement sluier denk ik en laatste keer in de bouwmarkt een van de producten van HG gekocht maar wist niet zeker wat de type tegels waren. Natuursteen of natuursteen look… waren 3 soorten schoonmaak flessen… hoop niet dat ik de verkeerde heb gekocht en dat we nog verder van huis zijn straks.
Heb jij zelf ervaring met cementsluier verwijderen?
Oh nee, wat onhandig zeg. Kun je het niet ergens achterhalen? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Mijn collega vertelde me hierover toen ik zei dat ik witte plekken in de douche had. Maar bij mij is het toch echt kalk 🥲
Bij 123schoon hebben ze momenteel een Black Friday deal; Pink Stuff is nu 50% goedkoper.
Scrub Daddy heeft 15% korting. Ik heb inmiddels een setje besteld, @Melacholie heeft mij geïnfluenced. 🥲
Thanks, ook besteld! Altijd benieuwd naar geweest